English

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خبرداد:

توزیع ۳۴۳ تن گوشت قرمز گرم و منجمد در استان قزوین

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از توزیع بیش از ۱۴۵ تن گوشت قرمز گرم و ۱۹۸ تن گوشت قرمز منجمد داخلی و وارداتی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

توزیع ۳۴۳ تن گوشت قرمز گرم و منجمد در استان قزوین
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،جمشید زمانی مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت:توزیع بیش از ۱۴۵ تن گوشت قرمز گرم داخلی و وارداتی از ابتدای سال جاری تاکنون  اناجام شده است.

وی افزود: این میزان گوشت گوساله و گوسفندی در بسته بندی های یک و دو کیلویی با قیمت پایین تر از بازار در سطح شهرستان های استان توزیع شده است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: این میزان گوشت از طریق تعاونی های مصرفی کارمندی و کارگری و فروشگاه های معتبر و بزرگ توزیع شده است.

زمانی اذعان کرد: همچنین طی این بازه زمانی ۱۹۸ تن گوشت قرمز منجمد گوساله با قیمت تنظیم بازار در سطح شهرستان های این استان توزیع شده که به صورت وارداتی و داخلی و در بسته بندی با اوزان مختلف توزیع شده است.

این مسوول ادامه داد: عرضه گوشت قرمز گرم و منجمد به منظور تنظیم وضعیت بازار، تعدیل قیمت و ثبات در بازار و با هدف تامین و کنترل قیمت گوشت قرمز در استان با همکاری بخش خصوصی اجرا و تداوم خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر