English

بازدید از خانواده شهدا همزمان با آغاز رسمی طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در قزوین

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین همزمان با آغاز رسمی طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت با خانواده شهید دیدارو گفتگو کردند.

بازدید از خانواده شهدا همزمان با آغاز رسمی طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در قزوین
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، محسن قاسم زاده مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین همزمان با آغاز رسمی طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت با خانواده شهید اسماعیل فرد مرادلو دیدار و گفتگو کردند .

وی در این دیدار ضمن گرامیداشت نام و یاد شهداء گفت :هدف از دیدار با خانوده های شهیدان را یاد گرفتن درس ایثار و فداکاری از شهدا و والدین آنان دانست و بر ضرورت یادآوری این رشادت ها و از خود گذشتگی به نسل جوان تاکید کرد. 

 ایشان در ادامه افزود: باید به نسل جوان یادآوری کرد که در آن روزهای سخت، شهدای عزیزمان برای سربلندی مملکت و حفظ ارزش ها از خود گذشتند و این آرامش و امنیت مرهون آن رشادت ها است. 

  در ادامه این دیدار، حجت الاسلام سید هانی بابایی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان  ضمن طلب علو درجات برای شهید گرانقدر و با فضیلت دفاع مقدس ، یاد و نام شهید الیاس چگینی را نیز گرامی داشت و هدف از این دیدار ها را زنده نگهداشتن نام شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری و مقاومت در جامعه دانست که و آن را در راستای رسالت نهاد نمایندگی و توصیه و سفارش مقام معظم رهبری توصیف کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر