English

رییس کل دادگستری استان قزوین

استفاده از کارشناسان رسمی در صدور عادلانه حکم موثر است

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: استفاده از ظرفیت کارشناسان رسمی دادگستری در رشته های مختلف موثر بوده و منجر به صدور عادلانه حکم می شود.

استفاده از کارشناسان رسمی در صدور عادلانه حکم موثر است
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

 ،علی شعبانی رییس کل دادگستری استان قزوین در مراسم تودیع و معارفه رییس و اعضا  دوره  جدید کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان قزوین اظهار کرد: دستگاه قضایی به غیر ارکان رسمی خود شامل سازمان های تابعه و نهادهایی  است که کمک می کنند هدف اصلی که تحقق عدالت است به نتیجه برسد و قطعا بدون کمک و همراهی این نهاد ها اجرای عدالت ناقص و به کندی صورت خواهد گرفت.

وی خطاب به کارشناسان رسمی دادگستری گفت: نقش شما در دستگاه قضایی برای ما محسوس است به ویژه با توجه به پیشرفت علم و فناوری در هر رشته ای از علوم ، دانش و فناوری لازم است که متخصص همان حوزه حضور داشته باشد تا حکم عادلانه صادر شود.

رییس کل دادگستری کل استان قزوین تصریح کرد: اگر چالش و مشکلاتی در کار وجود دارد باید با مشورت و همکاری آن را حل کرد.

جواد عزیزی اجیرلو رییس جدید کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان قزوین در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات دوره پیش افرود: در نظر داریم با همکاری مجموعه قضایی در قدم اول به مردم و در قدم بعدی به جامعه کارشناسان رسمی خدمت کنیم.

گفتنی است: در پایان این مراسم توسط رییس کل دادگستری استان قزوین از خدمات رییس و ارکان دوره قبل تجلیل و جواد عزیزی اجیرلو  به مدت چهار سال به عنوان رییس جدید کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان قزوین معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر