English

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین:

۲هزار و ۱۲۰ کیلومتر راه در استان قزوین خط کشی شد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون، عملیات خط‌کشی و احیای خط 2هزار و 120 کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی استان قزوین اجرا شد.

2هزار و 120 کیلومتر راه در استان قزوین خط کشی شد
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، فتاح آسیابی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: با توجه به نقش و تاثیر خط کشی در ارتقای ایمنی جاده ها و کاهش حوادث رانندگی در مسیرهای مهم و پرتردد، سالانه به طور متوسط ۲هزار و ۵۰۰کیلومتر از راه‌های حوزه استحفاظی این استان خط‌کشی می‌شوند.

وی، کاهش حوادث و تسهیل سفرها را از مهم‌ترین ملزومات ایمنی جاده‌ها عنوان کرد و گفت:با رصد وضعیت راه‌های استان، جاده هایی که با اجرای روکش جدید آسفالت نیاز به خط‌کشی دارند و یا جاده هایی که خط کشی آنها محو شده خط کشی می شوند.

آسیابی در ادامه به دیگر اقدامات انجام شده در حوزه ارتقای ایمنی جاده‌ها اشاره کرد و ادامه داد: نصب هزار و ۶۲۰متر طول نیوجرسی و ۴هزار و ۱۰۰متر طول گاردریل جدید، نصب هزار و ۹۹۴عدد تابلوی اخطاری و انتظامی، تعمیر و مرمت ۴هزار و ۷۳۰ متر طول گاردیل خسارت دیده، اجرای ۸هزار و ۷۰۰ مترطول روشنایی و اجرای روشنایی نقطه‌ای به تعداد هشت مورد از جمله اقدامات انجام شده در حوزه ارتقای ایمنی راه‌ها طی ایمن مدت بوده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین همچنین از صدور ۶۷ مجوز ایجاد مستحدثات و عبور تاسیسات زیربنایی در حاشیه راه‌ها و با حفظ حریم قانونی در طی هشت ماهه نخست امسال خبر داد و افزود: در همین مدت کمیسیون حریم راه ها نیز به ۸۰ پرونده درخواست صدور مجوز ساخت و ساز در حریم راه‌ها رسیدگی کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر