English

استاندار قزوین:

خاموشی هر شعله گاز اضافی در بخش خانگی موجب تداوم فعالیت صنایع می‌شود

استاندار قزوین گفت مدیریت مصرف و خاموش کردن هر شعله اضافه گاز موجب روشن شدن شعله‌ای در صنایع و یا گرم شدن خانه‌ای در نقاط دورافتاده کشور می‌شود.

خاموشی هر شعله گاز اضافی در بخش خانگی موجب تداوم فعالیت صنایع می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در بازدید از ایستگاه تقویت فشار گاز شماره دو قزوین در منطقه لیا که با حضور علی حجتی‌پور مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین و مهدی زارع مدیر منطقه ۳ عملیات خطوط انتقال گاز صورت گرفت، با بیان این مطلب تأکید کرد: با رعایت الگوی مصرف در بخش خانگی و خاموش شدن هر شعله گاز اضافی می‌توان به پویایی و فعالیت واحدهای تولید و رونق اقتصاد کشور امیدوار بود.

 وی ادامه داد: کاهش مصرف گاز به‌ویژه در بخش خانگی در فصل سرما امری ضروری است که منجر به تأمین گاز صنایع و کمک به چرخه تولید می‌شود‌.

اعلایی با بیان این مطلب که تأمین انرژی برای نیازهای خانگی، صنایع و خدمات از دغدغه‌های مدیران است، اظهارداشت: در این زمینه میزان مصرف گاز مشترکین حائز اهمیت بالایی است تا امکان گازرسانی به مردم در خانه‌ها و صنایع برای تولید فراهم شود.

استاندار قزوین افزود: برای پیشگیری از قطعی گاز صنایع در فصل سرما و تأمین گاز پایدار در بخش صنعت از مردم انتظار داریم نسبت به مدیریت مصرف گاز دقت کنند تا تولید و اشتغال آسیب نبیند.

این مسئول در پایان ضمن بازدبد از بخش‌های مختلف ایستگاه تقویت فشار گاز شماره دو قزوین در منطقه لیاء از تلاش شبانه‌روزی همکاران شرکت گاز در این ایستگاه قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر