English

محمدیه،زیبا شهری امن برای زندگی توام با آٰسایش و آرامش

شهر محمدیه (زیبا شهر) از توابع شهرستان البرز در ۱۵ کیلومتری شرق شهر قزوین_حد فاصل جاده ترانزیت و آزاد راه قزوین به تهران با دسترسی مطلوب به شریانهای تجاری و نیز خطوط ریلی قرار دارد.

محمدیه،زیبا شهری امن برای زندگی توام با آٰسایش و آرامش
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،شهر محمدیه (زیبا شهر) از توابع شهرستان البرز در ۱۵ کیلومتری شرق شهر قزوین_حد فاصل جاده ترانزیت و آزاد راه قزوین به تهران با دسترسی مطلوب به شریانهای تجاری و نیز خطوط ریلی قرار دارد.

دسترسی مطلوب شهروندان به خدمات مختلف، افزایش سرانه های عمرانی، فرهنگی، خدماتی، ورزشی، فضای سبز و دیگر جاذبه های شهری موجب شده محمدیه با ویژگیهای منحصر بفرد کالبدی و تلاش مستمر اعضای شورای شهر و شهرداری در کنار همدلی و  همکاری مسئولان و مشارکت مردم، در مسیر توسعه منطقی ساختاری قرار گرفته و پایلوت بسیاری از طرح های مطالعاتی و اجرایی شود.

شهرداری محمدیه1

همچنین نگاه متوازن به توسعه محمدیه، جای جای این شهر را به کارگاهی عمرانی تبدیل کرده و در ردیف یکی از شهرهای شاخص کشور و شهری زیبا در استان قرار دهد.

شهرداری محمدیه2

محمدیه که از سوی کارگروه بهداشت و سلامت و امنیت قضایی بعنوان شهر سالم انتخاب شده ، امروز چون نگینی درخشان در عرصه شهرسازی خودنمایی می کند و اعضای شورا و شهردار این شهر با تدوین برنامه چشم انداز ۵ ساله و بیست ساله با عزم جدی، برنامه های عمرانی و توسعه ای سالانه میان مدت و بلند مدت خود را عملیاتی کرده اند.

شهرداری محمدیه6

محمدیه همچنین در «طرح ۱۰۰۰ شهر ۱۰۰۰ زندگی » از سوی سازمان بهداشت جهانی در منطقه شرق مدیترانه به عنوان یکی از ۷۰ شهر برگزیده کشور انتخاب شده و ظرفیت ها و قابلیت های خود را اثبات کرده است.

شهرداری محمدیه4

و اینک با حضور محمد پیری به عنوان شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در دوره ششم این شهر در تحقق وعده های داده شده پیشگام و پیشقدم بوده و بر این وعده پایبند است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه