English

رییس کل دادگستری کل استان قزوین خبرداد:

آزادی ۱۸۲ زندانی توسط ستاد دیه در استان قزوین

رییس کل دادگستری کل استان قزوین گفت: در راستای اجرای سند تحول و تعالی قضائی از ابتدای سال جاری 182 نفر از زندانیان مالی جرایم غیرعمد استان آزاد شده و به آغوش گرم خانواده و جامعه بازگشتند.

آزادی 182 زندانی توسط ستاد دیه در استان قزوین
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، علی شعبانی رییس کل دادگستری کل استان قزوین در این خصوص اظهار کرد: در راستای اجرای سند تحول و تعالی قضائی کشور و تحقق کاهش جمعیت کیفری از ابتدای سال جاری 182 نفر از زندانیان مالی جرایم غیرعمد استان آزاد شده و به آغوش گرم خانواده و جامعه بازگشتند.

وی ادامه داد: 133 نفر از این محکومین دارای جرایم مالی، 46 نفر بابت بدهی مهریه و نفقه و 3 نفر نیز به دلیل جرایم رانندگی و قتل غیر عمد از خدمات ستاد دیه بهره مند شده اند.

شعبانی بیان کرد: برای آزادی این تعداد از زندانیان بیش از یک هزار و 500 میلیارد ریال صرف شده است که 751 میلیارد آن از محل ثبت اعسار، 57 میلیارد ریال از طریق خانواده زندانیان، 74 میلیارد به صورت کمک بلاعوض و 516 میلیارد ریال نیز با گذشت شکات و 106 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه تامین شده است.

رییس کل دادگستری تصریح کرد: با اقدامات موثر ستاد دیه استان و همراهی بانک ها و دستگاه های حمایتی تا کنون 477 پرونده قضایی دارای حبس مختومه شده و در حال حاضر 168 محکوم  جرایم غیر عمد در زندان به سر می برند که تنها 46 نفر مشمول دریافت حمایت های ستاد دیه می باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر