English

استاندار قزوین:

شرایط مطلوب امنیتی و انتظامی در استان مرهون تلاش شبانه روزی فراجاست

استاندار قزوین گفت: شرایط خوب و مطلوب استان از حیث امنیتی و انتظامی مرهون تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی است که شایسته تقدیر و تجلیل است.

شرایط مطلوب امنیتی و انتظامی در استان مرهون تلاش شبانه روزی فراجاست
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در جریان دیدار فرمانده کل نیروی انتظامی با امام جمعه قزوین اظهار داشت: در وقایع سال گذشته تلاش نیروی انتظامی در تامین امنیت به چشم مردم آمد و مردم این ایثارگری ها را مشاهده و درک کردند.

اعلایی با بیان اینکه نیروی انتظامی در استان قزوین در کنار تمامی ماموریت های خود ماموریت های ویژه ای را هم دنبال می کند، اضافه کرد: در اواخر سال گذشته طرحی در استان در راستای برخورد جدی با تولید و توزیع مشروبات الکی برنامه ریزی شد که در این زمینه هم نیروی انتظامی به بهترین شکل ممکن عمل کرد و این ماموریت به شکل بسیار موثر و مقبولی توسط نیروی انتظامی انجام شد.

استاندار قزوین با بیان اینکه عملکرد خوب نیروی انتظامی، استان را در بسیاری از حوزه ها حائز رتبه کرده است، اظهار داشت: استان قزوین در حوزه اربعین هم جزو استان های برتر کشور است که بخشی از این موفقیت به دلیل خدمت رسانی خوب و به موقع نیروی انتظامی از جمله در تسهیل صدور گذرنامه ها مشهود بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر