English

مدیرکل زندانهای استان قزوین خبرداد:

آغاز چهارمین جشنواره فرهنگی و ورزشی یلدا در زندان‌های استان قزوین

مدیرکل زندانهای استان قزوین از برگزاری چهارمین جشنواره فرهنگی و ورزشی یلدا ویژه زندانیان و مددجویان کانون اصلاح و تربیت استان قزوین خبر داد.

آغاز چهارمین جشنواره فرهنگی و ورزشی یلدا در زندان‌های استان قزوین
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،فرهاد بهرامی مدیرکل زندانهای استان قزوین در این خصوص اظهار کرد: ورزش یکی از مهمترین ابزارهای تربیتی در زندان‌ است واثرات مثبت و سازنده بسیار زیادی برای زندانیان در پی خواهد داشت و مناسبتهای فرهنگی و ملی از جمله یلدا، فرصت مناسبی برای توسعه فعالیتهای ورزشی زندانیان محسوب می شود.

بهرامی بابیان اینکه ایجاد محیط بانشاط در زندان از جمله برگزاری مسابقات ورزشی برای تغییر روحیه و رفتار زندانیان ضروری است؛ اذعان کرد: باید با برنامه ریزی و رفع موانع و چالش‌های موجود، نسبت به توسعه ورزش بخصوص ورزش های جمعی در زندان‌های استان اهتمام ورزید.

مدیرکل زندان های استان بیان کرد: چهارمین جشنواره فرهنگی و ورزشی یلدا ویژه زندانیان مددجویان کانون اصلاح و تربیت استان و با همکاری و مشارکت هیات های ورزش همگانی و آمادگی جسمانی آغاز به کار نمود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: جشنواره ورزشی یلدا در ۱۲ رشته از جمله کشتی، ورزشهای زورخانه ای و باستانی، والیبال، فوتبال، شطرنج، دارت، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی و ورزش‌های بومی و محلی در زندان‌های استان و با حضور حداکثری زندانیان تا ۷ دی ماه ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر