English

رییس کل دادگستری استان قزوین خبرداد:

کاهش ۵۰ درصدی پرونده های مسن و معوق در استان قزوین

رییس کل دادگستری استان قزوین از کاهش 50 درصدی پرونده های مسن و معوق در استان خبر داد و ابراز امیداوری کرد تا پایان سال باقی مانده پرونده ها نیز تعیین تکلیف شود.

کاهش 50 درصدی پرونده های مسن و معوق در استان قزوین
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،علی شعبانی رییس کل دادگستری استان قزوین در جریان بازدید از حوزه قضایی شهرستان تاکستان و محمدیه  اظهار کرد: با توجه به هدفگذاری های صورت گرفته در ابتدای سال مبنی بر استفاده از همه ظرفیت ها برای تعیین تکلیف پرونده های مسن و معوق در محاکم قضایی استان،  با توجه به اقدامات موثری که صورت گرفته تا کنون بیش از نیمی از این پرونده ها رسیدگی شده است.

وی ادامه داد: به همین منظور به صورت مستمر به همراه معاونین از حوزه های قضایی شهرستان ها و بخش ها بازدید می شود تا از نزدیک در جریان روند رسیدگی به این پرونده  ها قرار بگیریم.

شعبانی تصریح کرد: با توجه به اقداماتی که همکاران ما در مجموعه قضایی استان انجام داده اند و گزارش هایی که از بخش ها و حوزه ها دریافت می شود امیدواریم تا پایان سال همه پرونده های مسن و معوق تعیین تکلیف شود.

گفتنی است: در بازدید یک روزه رییس کل دادگستری استان قزوین و معاونین از مجموعه قضایی شهرستان تاکستان و بخش محمدیه، مدیران ارشد قضایی استان با قضات و کارکنان اداری گفت‌وگو کرده و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر