English

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:

باید با الگوبرداری از ابعاد شخصیتی حضرت زهرا تاثیرگذار باشیم

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: باید با الگوبرداری از ابعاد شخصیتی دختر نبی‌ گرامی اسلام در نقش‌های مختلف اجتماعی و جریانات فرهنگی نقش‌آفرینی سازنده و تاثیرگذاری داشته باشیم و به وظایف خود به درستی عمل کنیم.

باید با الگوبرداری از ابعاد شخصیتی حضرت زهرا تاثیرگذار باشیم
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن مراسمی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برگزار و از بانوان شاغل در این مجموعه تقدیر به عمل آمد.

حسین براتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در این جلسه با اشاره به سالروز میلاد امام خمینی(ره) بیان کرد: امروز ملت جمهوری اسلامی ایران سر سفره ایثارگری ها و تلاش و تفکرات و آرمان های بلند امام راحل و شهدا نشسته اند و هم اکنون در دوره ای زندگی می کنیم که حاصل زحمات چندین ساله بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است که موجب تاسیس نظام جمهوری اسلامی ایران  شد.

وی افزود: بسیار برای ما مایه مباهات است که امروز در کشور ایران اسلامی زیر سایه اهل بیت(ع) و در آرامش و امنیت زندگی می کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اشاره به سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: برای تکریم خانواده شهدا و ایثارگران و رزمندگان هر اقدامی از سوی حاکمیت صورت بگیرد باز هم نمی تواند جبران کننده سختی ها و صبر و استقامت آنان باشد. 

وی خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی عمر پربرکت خود را وقف نظام کرده و در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نکرد. امیدوارم هر کدام از ما در هر مسئولیت و جایگاهی که قرار داریم با تاسی از روحیه انقلابی و جهادی این شهید بزرگوار مسئولیت های محوله خود را به شایستگی انجام دهیم. 

براتی در ادامه سخنان خود از حضرت زهرا(س) به عنوان الگویی برای تمام انسان‌ها در تمام اعصار یاد کرد و گفت: باید با الگوبرداری از ابعاد شخصیتی دختر نبی‌ گرامی اسلام در نقش‌های مختلف اجتماعی و جریانات فرهنگی نقش‌آفرینی سازنده و تاثیرگذاری داشته باشیم و به وظایف خود به درستی عمل کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر