English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین:

اهل بیت(ع) و بزرگان نظام و انقلاب تاکید زیادی بر مساجد دارند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت:اهل بیت(ع) و بزرگان نظام و انقلاب تاکید زیادی بر مساجد دارند زیرا مساجد کاربرد بسیاری در جوامع اسلامی دارد ولی متاسفانه معمولا بودجه های متناسبی برای آن در نظر گفته نمی شود.

اهل بیت(ع) و بزرگان نظام و انقلاب تاکید زیادی بر مساجد دارند
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،جلسه هماهنگی فریضه اعتکاف، با حضور حجت الاسلام و المسلمین عباسی مسوول ستاد اعتکاف و مدرس حوزه علمیه استان، سید هادی ابراهیمی مسئول رسیدگی  امور مساجد استان قزوین و حجت الاسلام و المسلمین جان محمدی نماینده سازمان تبلیغات اسلامی استان در دفتر حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین برگزار شد.

در این نشست گفتگوی مشترکی درحوزه اعتکاف برپا و مباحثی مطرح شد تا بتوان از ظرفیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برای تقویت و حمایت از این برنامه معنوی و فرهنگی بصورت عمومی در سطح جامعه و همچنین در استان قزوین بهره برد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین با توجه به نقش شاخص و پررنگ مساجد در زمینه های مختلف در همه اعصار خاطرنشان ساخت: اهل بیت(ع) و بزرگان نظام و انقلاب تاکید زیادی بر مساجد دارند زیرا مساجد کاربرد بسیاری در جوامع اسلامی دارد ولی متاسفانه معمولا بودجه های متناسبی برای آن در نظر گفته نمی شود.

براتی در این نشست ضمن اعلام حمایت از این برنامه و خدمت گذاری شایسته در این راستا عنوان داشت: با توجه به اینکه گمشده بشریت امروز، معنویت و پرداختن به امور معنوی می باشد که یکی از مصادیق بارز آن اعتکاف است امیدواریم بتوانیم با ظرفیت های خوبی که ما در حوزه رسانه و فضای فرهنگی و هنری در اختیار داریم بتوانیم در جهت تقویت این حرکت ارزشمند، موثر واقع شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر