English

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین خبرداد:

اهدای ۷۰۸ جهیزیه به نیازمندان و محرومان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: طی ۹ ماهه سال جاری ۷۰۸ فقره جهیزیه و هدیه ازدواج به نیازمندان و محرومان اهداء شده که از این تعداد، ۵۳۸ فقره به طور کامل از منابع داخلی کمیته امداد و کمک های مردمی بوده است.

اهدای ۷۰۸ جهیزیه به نیازمندان و محرومان
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، محمد صیادی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین  گفت:یکی از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) که در راستای توانمندسازی و ارتقای زندگی مددجویان در ابعاد مختلف صورت می گیرید، اهدای جهیزیه به دختران تحت حمایت و هدیه ازدواج به پسران تحت حمایت است.

وی ادامه داد: طی ۹ ماهه سال جاری ۷۰۸ فقره جهیزیه به مددجویان تحت حمایت اهداء شده که از این تعداد ۳۹۰ نفر نوعروسان تحت حمایت و ۸۱ فقره برای ازدواج مجدد بانوان و ۲۳۷ فقره هدیه ازدواج برای پسران تحت حمایت بوده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در تأمین این تعداد جهیزیه قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه (کوثر) مشارکت داشت که میزان مشارکت ۱۷۰ فقره بوده است.

وی افزود: برای این ۷۰۸ فقره جهیزیه و هدیه ازدواج در مجموع اعتباری بیش از ۱۳ میلیارد و ۸۱۳ میلیون تومان صرف شده است که همچنان بیش از ۳۰۰ نفر هنچنان در نوبت هستند.

صیادی یادآورشد: عموم مردم می توانند از طریق مراجعه حضوری و یا از طریق کد مهربانی ۰۲۸#*۸۸۷۷* کمک های خود را به نیازمندان و محرو مان اهداء کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر