English

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین:

تشکل‌های مردمی بازوان توانمند مدیریت شهری در برگزاری جشن اعیاد شعبانیه هستند

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: سیاست مدیریت شهری، شهرداری و شورای شهر برپایی یک جشن باشکوه در نیمه شعبان با مشارکت و همراهی مجموعه های مردمی است که نمونه آن را در جشن بزرگ پیامبر مهربانی تجربه کردیم که بیش از ۵۰۰ نفر از حلقه های میانی و مردمی در آن حضور داشتند.

تشکل‌های مردمی بازوان توانمند مدیریت شهری در برگزاری جشن اعیاد شعبانیه هستند
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، حسین برجی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در نشست هم اندیشی فعالان فرهنگی که با محوریت برگزاری جشن نیمه شعبان با حضور جمعی از مسئولین شهری در سالن اجتماعات منطقه دو شهرداری قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: امسال با توجه به تحولات غزه و فلسطین جشن نیمه شعبان متفاوتی خواهیم داشت.

وی افزود: اتفاقات رخ داده در غزه و فلسطین قطعا حکایت از وقوع یک اتفاق بزرگ در آینده دارد که وعده آن از دیرباز توسط بزرگان دینی اعلام شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین ادامه داد: ما در عصر ظهور قرار داریم و وقایع رخ داده در دنیای امروز حاکی از یک اتفاق بسیار بزرگ در آینده ای نزدیک در جهان است که نشانه‌های ظهور از لسان علما به روشنی عنوان شده است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جشن نیمه شعبان گفت: امیدواریم با نقش آفرینی برجسته حلقه های میانی و مشارکت مردمی شاهد اجرای یک رخداد فرهنگی منسجم و تاثیرگذار در روز نیمه شعبان با به تصویر کشیدن نمایش باشکوه از قدرت شیعه در عرصه جهانی باشیم.

برجی خاطرنشان کرد: امروز در بسیاری از کشورهای دنیا شاهد حضور تجمعات خیابانی در راستای عدالت خواهی هستیم که به مناسبتهای مختلف گرد هم می‌آیند.

وی عنوان کرد: برای برگزاری یک جشن به یادماندنی تصمیم داریم تا تمام زوایای این رخداد بزرگ با مشارکت و همفکری فعالان فرهنگی مورد بررسی قرار گیرد و تمهیدات لازم جهت ایجاد بسترها و زیرساختهای مناسب اندیشیده شود، براین اساس ضرورت دارد همه گروه های هنری و تشکل های مذهبی و ورزشی با یک برنامه ریزی هدفمند و منسجم حضور جدی داشته باشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: سیاست مدیریت شهری، شهرداری و شورای شهر برپایی یک جشن باشکوه در نیمه شعبان با مشارکت و همراهی مجموعه های مردمی است که نمونه آن را در جشن بزرگ پیامبر مهربانی تجربه کردیم که بیش از  ۵۰۰ نفر از حلقه های میانی و مردمی در آن حضور داشتند.

وی یکی از مزایای مهم برگزاری این نشست را ایجاد یک فتح باب مناسب برای بهره‌مندی هر چه بیشتر از ظرفیتهای مردمی موجود در سطح شهر قزوین عنوان کرد و گفت: قطعا این ظرفیتها در بانک اطلاعاتی ثبت خواهد شد تا در برنامه‌های آتی از تشکلهای مردمی به عنوان بانوان توانمند مجموعه مدیریت شهری بهره‌مند شویم.

برجی خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم تا این نشست ها به صورت مداوم برگزار شود تا با همفکری و تعامل فعالان فرهنگی استان شاهد برگزاری رخدادهای مطلوبی برای سال آتی در سطح شهر باشیم.

 وی بیان کرد: خوشبختانه تعامل و همکاری خوب و ارتباط تنگاتنگی بین سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین وجود دارد و برای تقویت و برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های مختلف تلاش خواهیم کرد. 

این مسئول خطاب به فعالان فرهنگی حاضر در جلسه گفت: درخواست داریم مجموعه مدیریت شهری را از خودتان بدانید تا با کمک یکدیگر قدم های محکمی در اجرای برنامه های تاثیرگذار شهری به ویژه نیمه شعبان داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر