English

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:

کیفی سازی طرح ها را در دستور کار داریم

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: کیفی سازی طرح ها را در دستور کار داریم از این رو نظارت های مستمر در بحث ناظران اتفاق می افتد همچنین در بحش مشاغل دانش بنیان نیز کارسازی شده که به عنوان نمونه پهبادهای کشاورزی به افراد واجد شرایط تحویل شده است.

کیفی سازی طرح ها را در دستور کار داریم
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در جشن توانمندسازی و خودکفایی دو هزار و ۱۰۰ مددجوی تحت حمایت که در سالن اجتماعات ۲۹ فروردین لشگر ۱۶ زرهی قزوین بیان کرد: از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ تعداد دو هزار و ۱۰۰ نفر از مددجویان از خدمات بهره مند شده و درآمد پایدار دارند و امروز حتی برخی از این افراد نیروی کار نیز جذب کرده اند.

وی اضافه کرد: همه استان ها در حال اجرای این جشن هستند و در واقع باید گفت که این گونه برنامه مصداق بارز منویات مقام معظم رهبری در بحث اطلاع رسانی و امیدآفرینی است که مورد تأکید ایشان است.

وی افزود: هدف امداد براساس اساسنامه توانمندسازی است که برنامه پیش رو در سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ شناسایی دو هزار خانوار و اجرای برنامه های اشتغال و توانمندسازی آنهاست.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به رویکردهای اجرایی عنوان کرد: آموزش و مهارت آموزی را در دستور کار داریم از این رو شناسایی استعدادها، کشف استعدادها، خودباوری و شکوفایی استعدادها، ترویج فرهنگ کار و تلاش و بحث های مشاوره های شغلی برای شناساندن مسیر شغلی از رویکردها و شاخص های اجرای طرح خودکفایی و توانمندسازی مددجویان است.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت کارفرمایان و تولیدکنندگان هر یک از افراد تحت حمایت کمیته امداد و سایر افراد نیازمند تا دهک پنج، بسته تشویقی کمیته امداد اجرا می شود که به ازای بکارگیری هر نفر تا سقف وام ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می شود و یا به مدت دو سال حق بیمه افراد بکارگیری شده از سوی کمیته امداد امام (ره) پرداخت می شود.

ظاهری عنوان کرد: کیفی سازی طرح ها را در دستور کار داریم از این رو نظارت های مستمر در بحث ناظران اتفاق می افتد همچنین در بحش مشاغل دانش بنیان نیز کارسازی شده که به عنوان نمونه پهبادهای کشاورزی به افراد واجد شرایط تحویل شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح تولید برق از انرژی خورشید اظهارکرد: از ابتدای سال ۹۵ تاکنون ۱۵۰ نیروگاه خورشید در استان برای افراد که توانایی اجرای شغل در روستا ندارند ایجاد شده تا با دریافت تسهیلات از درآمدزایی بهره مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: از همه مسئولان بانکی، امدادگران، دستگاه های مختلف اجرایی و مددجویان که با همت خود برای اجرای طرح های اشتغال تلاش می کنند، تقدیر و تشکر داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر