English

از شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در زمینه ترویج نماز کارکنان تقدیر شد

با اهدای لوح تقدیری امام جمعه قزوین و استاندار قزوین از شرکت آبفای استان قزوین که موفق به کسب رتبه "شایسته تقدیر ویژه" تقدیر شد.

از شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در زمینه ترویج نماز کارکنان تقدیر شد
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، با اهدای لوح تقدیری از سوی عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین که به داراب بیرنوندی، مدیر عامل شرکت آبفای این استان صورت گرفت و با بررسی ارزیابی فعالیت های شرکت آب و فاضلاب این استان در زمینه اجرای برنامه های فرهنگی و دینی برای ترویج فرهنگ نماز در بین کارکنان در سال 1401 نشانگر وضعیت مطلوب شرکت آبفای قزوین بوده و این شرکت موفق شد رتبه "شایسته تقدیر ویژه" را کسب کند. 

شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در ساختمان ستاد و هر یک از شعب مستقر در شهرستان های قزوین، آبیک، البرز، تاکستان، بویین زهرا و آوج دارای نمازخانه مستقل بوده و علاوه بر اقامه نماز جماعت، برنامه های متعددی را در خصوص ترویج فرهنگ نماز به اجرا درآورده است. 

امتیازهای فوق بر اساس مواردی چون امور مدیریتی، تمهیدی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، تبلیغی، بومی سازی برنامه ها، تعامل با ستاد اقامه نماز استان و نیز خود ارزیابی تخصصی داده شده است. 

اهتمام در برپایی نماز جماعت، برگزاری انواع مسابقه های کتابخوانی با موضوع نماز، برگزاری جلسات مناسبتی در ایام مذهبی، تبلیغات ویژه و ... در شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، از جمله موارد ارزیابی و اعلام نتیجه فوق بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر