English

دیدار دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین با حضور در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، با وی دیدار و درخصوص مسایل مختلف فرهنگی استان بحث و گفتگو کرد.

دیدار دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، حجت الاسلام و المسلمین مهدی احمدی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین با حضور در دفتر حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، با وی دیدار و درخصوص مسایل مختلف فرهنگی  استان بحث و گفتگو کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین در این نشست عنوان داشت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ و هنر ، دیگاه معظم له در شورای عالی انقلاب فرهنگی تبدیل به مصوبه‌ای شده است مبنی بر اینکه باید به فرهنگ به مثابه هوا و فضایی که تنفس میکنیم نگاه کنیم لذا برای این منظور نیاز است ما طبق منظومه فکری مقام معظم رهبری از نظام اسلامی به سمت دولت اسلامی حرکت کنیم و از دولت اسلامی به سمت جامعه اسلامی حرکت کرده و از آنجا به سمت تمدن نوین اسلامی در حرکت باشیم.

وی ادامه داد: فرهنگ و هنر در تمدن نوین اسلامی جایگاهی بسیار ارزنده و مهمی دارد به گونه‌ای که برای تغییر هر بخش از مسائل مختلف جامعه، باید پیوست فرهنگی داشته باشیم و ابتدا باید فرهنگ آن تغییر پیدا بکند تا شاهد تحول در قسمت‌های سخت‌افزاری و دیگر بخش های جامعه باشیم مثلاً اگر بخواهیم در حوزه تولید کالاهای مطلوب و با کیفیت ایرانی در صنایع، کاری انجام بدهیم ابتدا باید فرهنگ کسب و کار و تولید و تلاش و کار با کیفیت را در جامعه نهادینه کنیم و سپس منتظر بروز و ظهور آن در محصولات و تولیداتی باشیم که در این راستا تعریف می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی احمدی گفت: برای همین منظور شورای عالی انقلاب فرهنگی و به تبع آن شورای فرهنگ عمومی کشور ابلاغیه‌هایی را به استان‌ها داشته است مبنی بر اینکه در استان ها یک برشی از مهندسی فرهنگی کشور ایجاد کنیم که در ذیل آن، همه قسمت های فرهنگی استان دیده شود.

وی افزود: این برش مهندسی فرهنگی استان با عنایات حجت الاسلام و المسلمین عبد الکریم عادینی نماینده ولی فقیه در قزوین و امام جمعه استان و همچنین پیگیری های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال انجام است.

در پایان نیز حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین خاطرنشان ساخت: قطعا برای اینکه ما به جامعیت این مهندسی فرهنگی در برش استانی برسیم نیاز به همکاری همه اهالی فرهنگ هنر و رسانه استان است تا بتوان برنامه بلند مدتی برای نیل به اهداف فرهنگی در استان تدوین کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر