English

مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان قزوین:

چهارمین جشنواره تئاتر زندانیان استان قزوین پایان یافت

مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان قزوین از پایان چهارمین جشنواره تئاتر زندانیان استان قزوین خبر داد.

چهارمین جشنواره تئاتر زندانیان استان قزوین پایان یافت

، فرهاد بهرامی در آیین اختتامیه این جشنواره که با حضور جمعی از مسوولان در حسینیه زندان مرکزی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: چهارمین جشنواره استانی تئاتر زندانیان به میزبانی زندان مرکزی توسط دفتر فرهنگی و تربیتی زندانهای استان از 17 لغایت 20 دی ماه برگزار شد و بعد از رقابت 35 گروه از مددجویان در بخش ها صحنه ای، خیابانی، عروسکی و خوانش به کار خود پایان داد.

وی  با بیان اینکه زندانیان برای اولین بار در بخش های عروسکی و خیابانی آثار خود را به این جشنواره ارایه کرده بودند،اظهار کرد: در این جشنواره علاوه بر حضور زندانیان در بخش های عروسکی، خیابانی و نمایشنامه نویسی، شاهد حضور کارکنان نیز در بخش خوانش و نمایشنامه نویسی بودیم.

بهرامی ضمن تقدیر  از شرکت کننده گان در این جشنواره، گفت: آثار رسیده به این جشنواره که با همکاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و انجمن حمایت زندانیان برگزار شد، توسط داوران منتخب انجمن هنرهای نمایشی استان مورد ارزیابی قرار گرفت.

زندان ها

مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: چهار اثر منتخب در بخش های صحنه ای، خیابانی، عروسکی و خوانش برای شرکت در بیست ویکمین جشنواره تئاتر زندانیان سراسر کشور، معرفی خواهند شد.

گفتنی است: در این مراسم از همه زندانیان وکارکنان شرکت کننده تجلیل گردید و منتخبین چهارمین جشنواره تئاتر زندانیان استان دیپلم افتخار، لوح سپاس و جوایز خود را با حضور مسوولین قضایی و دستگاه های اجرایی استان دریافت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر