English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین:

رسالت رسانه در انتخابات، وحدت آفرینی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: نقش و رسالت مهم رسانه در انتخابات وحدت بخشی و انسجام بخشیدن در جامعه است و باید به صورت هدفمند برروی این گونه مولفه ها کار کنیم.

رسالت رسانه در انتخابات، وحدت آفرینی است
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در نشست با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان با اعلام این مطلب، تصریح کرد: با توجه به انتخابات پیش رو و حساسیت مساله نقش رسانه‌ها برای حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای باید امیدآفرینی، نشاط و شور اجتماعی باشد.

وی، با اشاره به اینکه موضوع مشارکت در انتخابات مساله بسیار مهم و حیاتی به شمار می رود، تاکید کرد: انتخابات و برگزاری آن با حضور مشارکت حداکثری همواره مورد تاکید و توجه مقام معظم رهبری و همچنین مسوولان عالی نظام قرار گرفته است.

براتی با بیان اینکه در دنیایی که به تنهایی کار و تلاش می کنیم و موفقیت های بزرگی را نیز در سطح بین المللی کسب می کنیم، خاطرنشان کرد: امروز همه شاهدیم چند صد رسانه فارسی زبان در دنیا بر علیه نظام مقدس ما فعالیت شبانه روزی دارند.

به گفت وی، وقتی دشمن این مقدار به ما هجمه وارد می‌کند آن وقت است که اهمیت و نقش رسانه‌های داخلی بیش از پیش نمایان می شود.

براتی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را عضو هیات هشت نفره استان در حوزه بررسی تبلیغات نامزدهای انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دانست و تصریح کرد: رصد تبلیغات نمایندگان یکی از وظایف مهی است که رسانه های استان بایستی به طور جدی به آن بپردازند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: هدف نهایی همه ما اعتلای نام مقدس جمهوری اسلامی است و در این راه هر یک از ما بایستی به درستی راه و هدفمان را دنبال کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر