English

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:

خانه مطبوعات قزوین می‌تواند در برگزاری انتخاباتی پرشور، نقش‌آفرین و اثربخش باشد

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: انتخابات پیش رو یکی از موضوعات مهمی است که باید با همدلی در آن فعالیت داشته باشیم و خانه مطبوعات هم به عنوان پرچم‌دار رسانه می‌تواند در این امر، نقش آفرینی داشته باشد.

خانه مطبوعات قزوین می‌تواند در برگزاری انتخاباتی پرشور، نقش‌آفرین و اثربخش باشد
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، مسعود میرزاپور معاون فرهنگی و رسانه‌ای مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین با اشاره به اهمیت انسجام در خانه مطبوعات استان گفت: در اداره کل فرهنگ و ارشاد به دور از نگاه سیاسی و سلیقه‌ها، با رسانه‌ها در ارتباط هستیم و حمایت خود را از آنها دریغ نمی کنیم. 

او ادامه داد: باید در خانه مطبوعات با کنار گذاشتن دیدگاه های سیاسی، صرفا در راستای اهداف صنفی فعالیت شود.

این مسئول تاکید کرد: مدیریت کنونی فرهنگ و هنر استان به تعامل با رسانه‌ها برای انجام کار رسانه‌ای صرف، باور دارد و باید کارها در این راستا انجام شود.

معاون ارشاد قزوین

میرزاپور عنوان کرد: باتوجه به درپیش بودن دو انتخابات مهم، کمیته تخصصی در دادسرای مرکز استان برای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی شکل گرفته و خانه مطبوعات به‌عنوان پرچمداران رسانه ها در استان می‌توانند در این راستا اقدامات موثری انجام دهند که نتیجه و آورده آن برای کشور خواهد بود.

او از فعالان رسانه ای در سرتاسر استان خواست تا رعایت قانون انتخابات را در دستورکار خود قرار داده و ضمن تشریح و تبیین آن در خلال اخبار منتشره، در پیشگیری از تخلفات رایج در این حوزه از جمله تبلیغات زودهنگام، توهین و تهمت به کاندیداها و مواردی از این قبیل، یاری رسان دستگاه های اجرایی و نظارتی باشند‌.

در این نشست به اقدامات صورت گرفته درباره ثبت اصلاح اساس‌نامه خانه مطبوعات و پیگیری‌های صورت گرفته اشاره شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر