English

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین خبرداد:

برگزاری ۱۵۰ دور ه آموزشی برای واحدهای صنعتی مستقردر شهرکهای صنعتی قزوین

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین گفت: در 10 ماهه گذشته 150 دوره آموزشی مدیریتی، کارآفرینی و تخصصی و مهارتی برای مدیران وکارشناسان واحدهای تولیدی و صنعتی، کارگاهی و خدماتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی برگزار شد.

برگزاری 150 دور ه آموزشی برای واحدهای صنعتی مستقردر شهرکهای صنعتی قزوین
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، رضا صفاری مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین در این باره اظهار کرد: این آموزش ها در راستای توسعه صنایع کوچک، بهبود وضعیت آموزش نیروی انسانی شاغل در واحدهای صنعتی، اعضای خوشه ها و شبکه های کسب و کار است.

وی افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون 23000 نفر- ساعت دوره آموزشی مدیریتی، مهارتی، کارآفرینی و آموزش‌های مجازی با حضور دو هزارو 650 نفر از مدیران و کارکنان واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی و اعضای خوشه های کسب و کار در سطح استان برگزار شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی قزوین با اشاره به اهداف برگزاری این دوره های آموزشی گفت: به منظور ارتقاء سطح دانش و مهارت مدیران و پرسنل واحد های صنعتی کوچک ، افزایش کارآیی و اثربخشی در واحد های صنعتی، دوره های آموزشی در سه حوزه مدیریتی، مهارتی و کارآفرینی در زمینه های قوانین و مقررات، بهینه سازی مصرف انرژی ، توسعه منابع انسانی، دوره های مهارتی تخصصی، دوره های عملی و حین کار و ... برای واحدهای صنعتی انجام برگزار شده است.

تاکنون بیش از دو هزارو 100 دوره آموزشی برای سی و هفت هزار و 800 نفر با حمایت این شرکت برای واحدهای صنعتی برگزار شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر