English

آیین کلنگ زنی و احداث دادگاه بخش طارم سفلی برگزار شد

همزمان با دهه مبارک فجر، آیین کلنگ زنی و احداث ساختمان دادگاه بخش طارم سفلی در شهر سیردان و روستای کوگیر برگزار شد.

آیین کلنگ زنی و احداث دادگاه بخش طارم سفلی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،علی شعبانی رییس کل دادگستری استان قزوین در  این مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل ایثار و رشادت ملت اسلامی، علما، همه افراد و اقشار کشور به رهبری امام خمینی(ره) است و ما باید شکرگزار این نعمت باشیم.

وی ادامه داد: ما با خدمت بی‌منت و صادقانه به مردم و تلاش جهادی و انقلابی برای حل مشکلات جامعه،  می‌توانیم شکرگزاری خود را ادا کنیم .

رییس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: بی‌شک اگر همدلی و همکاری در جامعه بین مردم و مسوولان نهادینه شود و از تنش‌ها و حواشی جلوگیری گردد، روند خدمت رسانی به مردم سرعت بیشتری خواهد گرفت.

وی بیان کرد: در حال حاضر دادگاه عمومی طارم سفلی در شهر سیردان و روستای کوگیر تحت نظر حوزه قضایی طارم به پرونده‌های قضایی مردم رسیدگی می‌کند.

دادگستری قزوین

وی تصریح کرد: در راستای توسعه خدمات رسانی و تسهیل ارایه خدمات قضایی به مردم منطقه کلنگ احداث ساختمان دادگاه عمومی بخش طارم سفلی در شهر سیردان و روستای کوگیر بر زمین زده شد و امیدواریم با احداث این مکان‌ها روند خدمت رسانی به مردم سرعت پیدا کرده و میزان دسترسی به خدمات قضایی افزایش یابد.

همچنین رییس کل دادگستری کل استان قزوین به همراه بخشدار، شهردار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران از خانواده شهید سید حسام الدین موسوی دیدار کرد.

گفتنی است: ساختمان دادگاه بخش در روستای کوگیر با ۳۵۰ متر زیربنا و در یک طبقه و دادگاه شهر سیردان نیز با ۳۵۰ متر زیربنا در دو طبقه احداث خواهد گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر