English

رییس کل دادگستری استان قزوین:

نامزد‌ها بر فعالیت ستاد‌های خود نظارت داشته باشند

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: نامزد‌ها موظف هستند بر ستاد‌های خود نظارت داشته باشند و اگر از سوی اعضای ستاد تخلفی صورت بگیرد خود نامزد‌ها هم به لحاظ قانونی در تخلف شریک هستند.

نامزد‌ها بر فعالیت ستاد‌های خود نظارت داشته باشند
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، علی شعبانی رییس کل دادگستری استان قزوین در همایش رعایت اخلاق و قانون در تبلیغات انتخاباتی که با حضور معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور برگزار شد؛  ضمن تاکید بر رعایت قانون در ایام برگزاری انتخابات گفت: در راستای مقابله با تخلفات انتخاباتی شعب ویژه در محاکم قضایی استان ایجاد شده است تا با تخلفات انتخاباتی برخورد کند.

وی ادامه داد: بر اساس  قانون شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعالیت های انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی مصوب ۱۳۹۸ باید تمام هزینه های انتخاباتی شفاف باشد و از میان اشخاص حقوقی فقط احزاب دارای مجوز می‌توانند به نامزدهای انتخاباتی کمک مالی داشته باشند.

شعبانی در پایان خاطرنشان کرد: نامزد‌ها موظف هستند بر ستاد‌های خود نظارت داشته باشند و اگر از سوی اعضای ستاد تخلفی صورت بگیرد خود نامزد‌ها هم به لحاظ قانونی در تخلف شریک هستند.

گفتنی است: همایش رعایت اخلاق و قانون در تبلیغات انتخاباتی با حضور معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور، امام جمعه قزوین، استاندار، رییس ستاد انتخابات، رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان قزوین و جمعی از مدیران متولی برگزاری انتخابات و نامزدهای انتخاباتی در سالن دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر