English

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در قزوین:

مشارکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در قزوین گفت: شرکت در انتخابات یک تکلیف است و رای دادن به بهترین و اصلح ترین فرد، یک تلکیف دیگر است.

مشارکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) کارگاه نشست اخلاقی به همت معاونت امور خانواده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) ویژه همسران و دختران پاسدار برگزار شد.

حجت الاسلام علی عباسی در این مراسم با اشاره به الگو بودن ائمه و خاندان ائمه در زندگی شیعیان بیان کرد: بزرگان دین ما مثل حضرت علی اکبر(ع) یک الگوی اخلاقی و معرفتی برای همه اقشار جامعه هستند.

وی گفت: یک جوان در جامعه ما می تواند پاکی و بصیرت، شجاعت، دفاع از مملکت و دینش را می تواند به حضرت علی اکبر(ع) اقتدا کند و الگو پذیرد.

حجت الاسلام عباسی عنوان کرد: پدر و مادرها فرزندان را قرآنی تربیت کنند چون کامل ترین کتاب آسمانی است و در همه ابعاد توصیه های کارگشا دارد و محبت خاندان عصمت(ع) را در دل فرزندان نهادینه کنند.

وی در ادامه با اشاره به پیش رویی بزرگترین جریان سیاسی کشور یعنی انتخابات اظهار کرد: شرکت در انتخابات یک تکلیف است و رای دادن به بهترین و اصلح ترین فرد، یک تلکیف دیگر است و وظیفه یک رای دهنده تحقیق است و باید از بین افراد صالح، اصلح را انتخاب کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر