English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

راهکارهای معنوی و علمی توامان به توسعه پایدار بخش کشاورزی کمک می کند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ترکیب راهکارهای معنوی و علمی با یکدیگر به توسعه پایدار بخش کشاورزی کمک می کند.

راهکارهای معنوی و علمی توامان به توسعه پایدار بخش کشاورزی کمک می کند
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، محمدحسین عطایی در مراسم بیست و نهمین دوره مسابقات قرآنی روستایی و عشایری که با حضور ججت الاسلام حسنعلی خوئینی معاون امور فرهنگی و آموزشی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه وزارت جهاد کشاورزی، حجت الاسلام مصائبی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان و معاونین و مدیران سازمان و شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی منطقه سه کشور برگزار شد افزود: قرآن کریم در برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و اخرت است و در تمام مراحل زندگی  بعنوان راهنمای انسان برای رسیدن به کمال و معیارها و ارزشهای انسانی است.

وی اظهار داشت: قرن کریم آیات فراوانی در خصوص اهمیت بخش کشاورزی دارد که بایستی سرلوحه امور قرار گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه به اهمیت دشت قزوین در تامین امنیت غذایی اشاره کرد و گفت: بی تردید کشاورزی نو و مدرن از استان قزوین آغاز شده و دشت قزوین بعنوان دشت بی بدیل و غنی در سطح کشور محسوب می شود که می توان طرح های خوب بخش کشاورزی را در آن اجرا کرد.

عطایی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری برای کشاورزی دشت قزوین گفت: مقام معظم رهبری تاکید بر توسعه بخش کشاورزی و احیای این دشت را دارند که اهمیت این دشت بی نظیر را می رساند.

وی اضافه کرد: دشت قزوین تقریبا در کشور جزو بهترین دشت های یکپارچه کشور محسوب می شود و یکپارچگی و داشتن خاک غنی جزو ویژگی های این دشت است.

وی خاطرنشان کرد: استان قزوین با داشتن یک درصد از خاک کشور توانسته در۱۶ محصول کشاورزی رتبه یک تا شش کشوری را به خود اختصاص دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر