English

تاکید پلیس بر رعایت فاصله طولی حین رانندگی

رئیس پلیس راه استان قزوین با اعلام ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای مواصلاتی استان گفت: با آغاز موج دوم مسافرت‌های نوروزی و بازگشت هموطنانی که در نیمه اول تعطیلات عازم سفر شده بودند، بار ترافیکی در محور رفت و برگشت، نیمه‌سنگین گزارش شده است.

تاکید پلیس بر رعایت فاصله طولی حین رانندگی
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش، رئیس پلیس‌راه استان قزوین در این زمینه گفت: با پایان یافتن نیمه اول تعطیلات نوروزی و آغاز به‌کار برخی ادارات و شرکت‌های دولتی و خصوصی، از روز گذشته با موج بازگشت هموطنان در محورهای مواصلاتی روبه‌رو بودیم. 

 وی افزود: در عین حال با شروع نیمه دوم تعطیلات تعداد زیادی از هموطنان نیز راهی سفر شده و به همین دلیل در هر 2 مسیر رفت و برگشت، شاهد ترافیک نیمه‌سنگین هستیم، که پیش‌بینی می‌شود با افزایش ترددها در برخی محورها وضعیت ترافیکی به سنگین تبدیل شود. 

 رئیس پلیس‌راه استان با اشاره به اینکه مشکلی در رفت‌وآمد مسافران وجود نداشته و تمامی نیروهای امدادی، خدماتی و پلیس در کنار مردم در حالت آماده‌باش قرار دارند، از رانندگان خواست نسبت به رعایت فاصله طولی خود با دیگر خودروها به‌ویژه در زمان بارندگی و لغزندگی جاده توجه بیشتری داشته و حتما با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه