English

فرمانده انتظامی استان قزوین خبرداد:

کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف یک تن و 518 کیلوگرم شکلات خارجی قاچاق و توقیف یک دستگاه خودرو وانت نیسان در عوارضی "قزوین-زنجان" خبرداد.

کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین درتشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده شوم قاچاق، ماموران یگان امداد شهرستان قزوین حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی "قزوین-زنجان" به یک دستگاه خودرو وانت نیسان، مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادرکردند.

 وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی به عمل آمده از آن، یک تن و 518 کیلوگرم شکلات خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مجوزمثبته گمرکی بود، کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیرکردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه ارزش تقریبی کالای کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه حدود 5 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم باتشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

 سردار ابراهیمی در خاتمه گفت: مبارزه با قاچاق یکی از اولویت های کاری و ماموریتی پلیس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه