English

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین:

۲۳۰۰ کیلومتر از راههای روستایی استان قزوین نیازمند روکش آسفالت و بهسازی است

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: ۸۰۰ کیلومتر از راههای روستایی استان نیازمند بهسازی و یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر نیازمند روکش آسفالت است.

2300 کیلومتر از راههای روستایی استان قزوین نیازمند روکش آسفالت و بهسازی است
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، فتاح آسیابی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در این باره اظهارداشت:  خط کشی، نصب علایم و لکه گیری مسیرهای روستایی با توجه به کمبود اعتبارات بر اساس اولویت‌ها انجام می‌شود که عملیاتی شدن آن نیازمند اعتبارات استانی است.

وی اضافه کرد: لکه گیری جاده روستایی قزوین به الموت به خصوص در منطقه کورانه به صورت مستمر درحال انجام است و سال گذشته از کیلومتر ۲۵ به بعد این اقدامات انجام شد که امسال هم قبل از کیلومتر ۲۵ نیز عملیاتی می شود.

آسیابی بیان کرد: در جاده ضیاء آباد - نیکویه - آب ترش سال گذشته بخش هایی تحت روکش آسفالت قرار گرفت و بخش هایی نیز هم اکنون درحال اجراست که در بیشتر مسیرها با توجه به کمبود اعتبارات استانی بر اساس اولویت‌ها اقدام خواهد شد.

آسیابی بیان کرد: عملیات راهداری جاده‌های اصلی و فرعی استان توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام می شود اقداماتی مانند تعریض جاده در ردیف عملیات راهسازی است که از طریق شرکت متولی پیگیری می‌شود.

وی گفت: طول مسیر ضیاء آباد - نیکویه - خرمدشت ۵۷ کیلومتر است که ۹ کیلومتر آن سال گذشته تحت عملیات عمرانی قرار گرفت و برای مابقی آن نیز در سال جاری برنامه ریزی شده است.

آسیابی یادآورشد: برای خط کشی مسیرهای فرعی از طریق اعتبارات استانی می‌توان خدمت رسانی را افزایش داد و برای شهروندان امکاناتیبهتری را فراهم کرد.

وی تصریح کرد: در استان قزوین بیش از پنج هزار کیلومتر راه روستایی وجود دارد که دو هزار و ۵۰۰ کیلومتر آن آسفالت شده و ۸۰۰ کیلومتر نیازمند بهسازی و روکش و یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر نیازمند آسفالت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر