English

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

اگر گوش به فرمان رهبر نباشیم توفیقی حاصل نمی شود

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: اگر گوش به فرمان رهبر نباشیم توفیقی حاصل نمی شود، امروز توفیقات ما حاصل حرکت بر ریل ولایت است و اگر دولتها در ریل ولایت حرکت کنند امداد الهی شامل ماست.

اگر گوش به فرمان رهبر نباشیم توفیقی حاصل نمی شود
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، نشست خبری فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با حضور مدیران مسوول رسانه های جمعی استان قزوین در سالن جلسات شهید پرویز فرماندهی سپاه استان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام علی یوسفی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین  با بیان تاریخچه تاسیس سپاه پاسداران به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بیان کرد: پاسداری به معنای خاص پوشیدن لباس سپاه است و در معنای عام به این معناست که همه کسانی که دل در گرو انقلاب دارند از آرمان‌ها، باورها، اسلام و حاکمیت دین حراست و پاسداری می کنند.

وی گفت: سپاه پاسداران در کنار نظام جمهوری اسلامی که یک شگفتی بود با تدبیر بنیانگذار کبیر انقلاب تاسیس شد و به روزرسانی های پرقدرت باعث شد ظرف ۴۵ سال عمر انقلاب، امروز بخشی از ابعاد شگفتی ساز این نهاد مقدس روشن شود.

سپاه قزوین

حجت الاسلام یوسفی اظهار کرد: در مقطع جنگ تحمیلی که اساسا سپاه برای جنگ طراحی نشده بود، بلافاصله به روزرسانی آرایش جنگی به خود گرفت که موجب شد در دفاع مقدس با سربلندی بتوانیم توفیقاتی به دست آوریم و دشمنان یقین کردند که راه پیروزی بر اینها بسته است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: سپاه پاسداران بلافاصله پس از جنگ با بروزرسانی جنگ تحمیلی مواجه شد و در دفاع مقدس آرایش مناسبی به خود گرفت و توانست نقش مهمی ایفا نماید.

وی افزود: امروز خطای رژیم اسرائیل موجب شد تا همه دنیا متوجه تغییر موازنه شده و با آمادگی سکوت کنند. وعده صادق، جنگ ترکیبی از حملات سایبری و موشکی از نوع کروز و بالستیک بود و این در حالی بود که در مقابل تمام قدرت های پوشالی دنیا با استفاده از فناوری های دهه هشتاد جمهوری اسلامی ایستادیم. 

حجت الاسلام یوسفی تصریح کرد: باید دید این عملیات پرحجم و محدود چه بلایی سر اسرائیل آورد که اقتدار جمهوری اسلامی است و اینها مصداق عینی و عملی «وَ مَا رَمَیۡتَ إِذۡ رَمَیۡتَ وَلَٰکِنَّ ٱللَّهَ رَمَىٰ» و امداد الهی است. در این عملیات پرغرور، دست حق از آستین رزمندگان معتقد و پایبند بیرون آمد و با موشک های سپاه شلیک شد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان با اشاره به پیشرفت های کشور اقدامات زیربنایی بزرگی در حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی انجام شده و ما باید این پیشرفت ها را بیان کنیم که اگر مردم در جریان باشند امیدآفرینی ایجاد می شود و نشان می دهد پیشرفت کرده ایم.

حجت الاسلام یوسفی در پایان گفت: بحث اقتصاد، سالهاست دغدغه رهبر معظم انقلاب است و در راهبردهای سالهای گذشته همچنان عنوان شده است. اگر گوش به فرمان رهبر نباشیم توفیقی حاصل نمی شود همچنان که توفیقات ما حرکت بر ریل ولایت است و اگر دولت ها در ریل ولایت حرکت کنند امداد الهی شامل حال ماست چرا که امداد و نصرت الهی از مسیر ولایت می آید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه