English

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی استان قزوین خبرداد:

ممنوعیت هرگونه معامله و خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی استان قزوین اعلام کرد: هر نوع معامله خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن ممنوع است.

ممنوعیت هرگونه معامله و خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، وهاب میزانی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با اعلام این خبر تاکید کرد: تا زمان تحویل واحدها به متقاضیان، هر نوع اقدام برای خرید و فروش این واحدها، غیرقانونی است.

وی افزود: خریداران و فروشندگان و همچنین واسطه‌‌‌های بازار مسکن (مشاوران املاک) در صورت خرید و فروش امتیاز طرح مسکن ملی منتظر عواقب و اقدامات قضایی باشند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی بیان داشت: بر حسب گزارش‌‌‌های واصله مردمی و مراجع نظارتی برخی اقدام به خرید و فروش امتیاز مسکن ملی می‌‌‌کنند که ضمن هشدار به آنها اعلام می‌‌‌شود هر نوع خرید و فروش این امتیاز دولتی غیرقانونی بوده و پیگرد قانونی دارد.

وی تاکید کرد: در بسیاری از موارد، این اتفاق با توجه به ناآگاهی خریداران صورت می‌‌‌گیرد لذا افراد باید توجه داشته باشند هر ایرانی تنها یک‌بار می‌تواند از امکانات و تسهیلات فرم «ج» یا همان امتیاز دولتی مسکن و زمین استفاده کند و در صورت فروش، این امتیاز را برای همیشه از دست خواهد داد. 

میزانی افزود: این در حالی است که با توجه به ماده ۲۳ قانون پیش‌فروش ساختمان و ماده ۱۹ آیین‌نامه اجرایی آن و نیز ماده ۳ آیین‌نامه اجرایی طرح‌‌‌های حمایتی و اقدام ملی مسکن، هر نوع خرید و فروش امتیاز طرح‌‌‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ممنوع است و رسانه‌‌‌ها هم باید از درج تبلیغات محلی خرید و فروش این طرح‌‌‌ها خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه