English

شهردار جدید آبیک:

با محدودیت منابع مالی شهرداری این امر مهم میسر نخواهد شد مگر با جذب سرمایه گذاری می باشد

شهردارشهرستان آبیک گفت: با محدودیت منابع مالی شهرداری این امر مهم میسر نخواهد شد مگر با جذب سرمایه گذاری می باشد که با تشکیل کار و گروه ویژه جذب سرمایه گذاری با استفاده از توان و ظرفیت سرمایه گذاری بخش خصوص شهر آبیک را در مسیر رشد شکوفایی قرار خواهیم داد.

با محدودیت منابع مالی شهرداری این امر مهم میسر نخواهد شد مگر با جذب سرمایه گذاری می باشد
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، مراسم معارفه شهردار جدید شهرستان آبیک با حضور مسولان استانی برگزار شد در این مراسم سعید وزیری نژاد شهردارجدید آبیک گفت: می‌توان گفت شهر آبیک دروازه ورودی استان قزوین است، با توجه به اهمیت دروازه ورودی هر استان، لازم است مدیریت شهری، معماری، شهرسازی و آبادانی شهر آبیک به گونه ای مدیربت شود که زیبنده استان با فرهنگ قزوین باشد.

وزیری نژاد بیان داشت:در سایه همفکری ، همکاری و تعامل با مسئولین شهرستان با سعی و تلاش مضاعف و بکار گیری از توان و ظرفیت همکاران خود در مجموعه مدیریت شهری در جهت خدمت رسانی و جلب رضایت شهروندان شبانه روزی تلاش و کوشش خواهیم داشت.

شهردار آبیک1

شهردار آبیک با بیان این مطلب که یکی از برنامه های مدیریت جدیدی شهری حرکت در مسیر رشد و توسعه شهر در حوزه های مختلف خدماتی رفاهی ورزشی فرهنگی و پررنگ شدن فعالیت های مذهبی و قرانی می باشد ،گفت: با محدودیت منابع مالی شهرداری این امر مهم میسر نخواهد شد مگر با جذب سرمایه گذاری می باشد که با تشکیل کار و گروه ویژه جذب سرمایه گذاری با استفاده از توان و ظرفیت سرمایه گذاری بخش خصوص شهر آبیک را در مسیر رشد شکوفایی قرار خواهیم  داد.

شهردار آبیک4

وزیری نژاد شهردار آبیک با بیان این مطلب که یکی از برنامه های مدیریت جدیدی شهری حرکت در مسیر رشد و توسعه شهر در حوزه های مختلف خدماتی رفاهی ورزشی فرهنگی و پررنگ شدن فعالیت های مذهبی و قرانی می باشد، گفت: با محدودیت منابع مالی شهرداری این امر مهم میسر نخواهد شد مگر با جذب سرمایه گذاری می باشد که با تشکیل کار و گروه ویژه جذب سرمایه گذاری با استفاده از توان و ظرفیت سرمایه گذاری بخش خصوص شهر آبیک را در مسیر رشد شکوفایی قرار خواهیم داد.

شهردار آبیک7

وی توزیع متوازن خدمات شهری در تمامی نقاط  ومحلات شهری با اولویت مناطق کم برخوردار را از دیگر برنامه های مدیریت شهری برشمرد و افزود: برنامه بازدید هفتگی از خانواده معظم شهدا ایثارگران بصورت روتین  و همچنین توجه و تجلیل از خانواده های نام آوران ورزشی فرهنگی از دیگر برنامه های فرهنگی شهرداری خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه