English

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خبر داد؛

برگزاری اولین دوره مسابقات فوتبال خیابانی ویژه خانه های امداد

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از برگزاری اولین دوره مسابقات فوتبال خیابانی ویژه خانه های امداد محلات 2020 در قزوین خبر داد.

برگزاری اولین دوره مسابقات فوتبال خیابانی ویژه خانه های امداد
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در آیین افتتاحیه این دوره از مسابقات بیان کرد: 9 خانه امداد محله در استان قزوین ایجاد شده است که تعداد 5 خانه امداد مربوط به شهر قزوین و 4 خانه در شهرستانهای استان قزوین ایجاد شده است . 

وی ادامه داد :  خانه های امداد محله در محلات کم برخوردار ایجاد شده است تا با شناسایی شهروندانی که نیاز به مساعدت دارند افدامات لازم در جهت رفع مشکلات آنان صورت پذیرد . 

مدیرکل کمیته امداد اظهار داشت : هدف کمیته امداد از ایجاد خانه های امداد در محلات کم برخودار رسیدگی به ابعاد مختلف زندگی خانواده هایی است که در این محلات شناسایی می شوند . 

وی توضیح داد : از جمله برنامه های فرهنگی که در سال گذشته در این محلات برگزار گردید  اعزام به کربلای معلی و عتبات عالیات و مشهد مقدس بود و در سالجاری نیز برنامه مختلف فرهنگی ، اشتغال  و معیشتی در دستور کار قرار دارد که در این محلات با کمک و مساعدت خود مردم اجرا خواهد شد . 

ایشان افزود : در همین راستا مسابقات فوتبال خیابانی هم با هدف افزایش روحیه نشاط و ایجاد فرهنگ ورزش در این محلات برگزار می گردد . 

وی عنوان کرد : این دوره از مسابقات که در خانه های امداد محلات 2020 برگزار میگردد متشکل از 18 تیم در دو رده سنی  15-12 سال و  18-15 می باشد که 8 تیم در رده سنی اول و 10 تیم در رده سنی دوم در این دوره از مسابقات حضور دارند  که پس از انتخابت تیم برتر ، قهرمان این دوره از مسابقات به رقابتهای استانی اعزام می گردد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه