English

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین:

رویکرد ما توزیع عادلانه امکانات و توسعه متوازن شبکه برق در استان قزوین است

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات و اصلاح شبکه در مناطق کم برخوردار و محروم از اولویت ها و رویکردهای شرکت است‌.

رویکرد ما توزیع عادلانه امکانات و توسعه متوازن شبکه برق در استان قزوین است
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، یوسف اینانلو سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در مراسم آغاز اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دومداره آوج و شهید آباد که روز چهارشنبه در مدیریت برق شهر آوج برگزار شد گفت: از آنجا که بدنبال توسعه متوازن هستیم اولین اقدام جهادی در سال جاری را در شهر آوج کلید زدیم تا اصلاح شبکه را در مناطق دورافتاده و کم برخوردار هم اجرا کنیم و همه مناطق از امکانات مناسب برخوردار باشند. 

وی افزود: در ماههای آینده نیز این اقدامات جهادی تداوم خواهد داشت تا ضمن اصلاح شبکه و رفع ضعف ولتاژ نسبت به تامین برق پایدار اقدام شود. 

اینانلو گفت: برای کاهش سرقت سیم های برق و کاهش خاموشی های غیر مترقبه نیز اجرای طرح جایگزینی کابل های خود نگهدار بجای سیم مسی را با جدیت دنبال می کنیم و بزودی جشن حذف سیم های مسی از شبکه را در برخی شهرستانهای استان برگزار خواهیم کرد. 

اینانلو در ادامه از نیروهای فنی و عملیاتی خواست رعایت نکات ایمنی را جدی بگیرند و تصریح کرد: اولویت اول در زمان اجرای اقدامات جهادی سلامت نیروهای فنی است تا کارها بدون حادثه پیش برود لذا تاکید داریم همکاران ما ایمنی کار را جدی بگیرند و مراقب برق گرفتگی و سقوط از ارتفاع باشند و تجهیزات فنی را قبل از استفاده حتما تست کنند. 

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: ارتباط رو در رو با نیروها مهم است و صمیمیت را بیشتر می کند و توصیه می کنیم در اقدامات جهادی و مانورها و برنامه های آموزشی مشارکت جدی داشته و دانش و مهارت و تجربه خود را به اشتراک بگذارید تا کیفیت کارها بالا برود. 

وی اظهارداشت: در بازدید و بازرسی از شبکه ها حتما مشکلات را بررسی و معایب و نواقص شبکه را گزارش کنید تا برای رفع ان اقدام شود. 

اینانلو تصریح کرد: گاهی اوقات به دلیل بارندگی شدید و رها شدن سیمها و برخورد با درختان و لانه پرندگان شاهد خاموشی و قطع موردی برق هستیم که این موارد هم بایستی شناسایی و اصلاح شود. 

وی توجه به معیشت و رفاه کارکنان را از دغدغه های خود دانست و افزود: در خصوص رفاه پرسنل و تبدیل وضعیت برخی همکاران که بر اساس قانون باید انجام شود ما هم پیگیری لازم را انجام می دهیم. 

اینانلو بیان کرد: در صورتی که همکاران مجرد شرکت ازدواج کنند وام ازدواج آنها خارج از نوبت اعطا می شود. 

شهرستان آوج دارای۲۴ هزار مشترک خانگی و تجاری و صنعتی و کشاورزی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه