English

شهردار اقبالیه خبرداد؛

ممیزی املاک شهر اقبالیه

شهردار اقبالیه گفت: طبق قانون هر 5 سال یک بار باید ممیزی املاک شهر صورت بگیرد زیرا شهر همچون موجود زنده است که در حال تغییر و تحول بوده و به مرور زمان املاکی افراز شده یا تغییر کاربری در آنها صورت گرفته و یا ... که در اینصورت باید اطلاعات شهرداری در این باره تکمیل شود.

ممیزی املاک شهر اقبالیه
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، میکائیل سلمانی شهردار اقبالیه در این باره گفت: طبق قانون هر 5 سال یک بار باید ممیزی املاک شهر صورت بگیرد زیرا شهر همچون موجود زنده است که در حال تغییر و تحول بوده و به مرور زمان املاکی افراز شده یا تغییر کاربری در آنها صورت گرفته و یا ... که در اینصورت باید اطلاعات شهرداری در این باره تکمیل شود.

سلمانی افزود:مشخص شدن املاک مسکونی، تجاری، وضعیت معابر،وضعیت کسب،جمع آوری و ایجاد بانک اطلاعات املاک،دسترسی آسان به اطلاعات در زمان مراجعه شهروندان،مشخص شدن آمار املاک در حوزه شهری برای ارائه خدمات شهری مناسبتر و مکانیزه و یکپارچه سازی سیستم شهرسازی به جای سیستم سنتی  و در نتیجه مدیریت بهتر امور شهری را می توان از مزایای این طرح بر شمرد . 

ایشان اظهار کردند:انجام ممیزی آرزوی دیرینه ای است که تحقق آن فوائد بسیاری برای همشهریان خواهد داشت زیرا تغییرات حاصل شده در املاک مشخص شده و عوارض ناشی از آن باعث عمران و آبادانی می‌شود.                     در پایان مهندس سلمانی از شهروندان درخواست کرد تا با ماموران ممیزی شهرداری جهت تکمیل طرح ممیزی املاک اقبالیه همکاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه