English

شهردار الوند:

۲۰۰ پروژه عمرانی توسط شهرداری های شهرستان البرز در دست اجراست

نماینده شهرداری های شهرستان البرز گفت: با بودجه 1150 میلیارد تومانی شهرداری های این شهرستان بیش از 200 پروژه بزرگ و کوچک شهری برای جمعیت 300 هزار نفری در دست اجراست.

200 پروژه عمرانی توسط شهرداری های شهرستان البرز در دست اجراست
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، به مناسبت روز ملی شوراها، جلسه شوری اداری شهرستان البرز با حضور مصطفی غفوری فرماندار البرز، آقا حسینی امام جمعه محمدیه، سردار آبنوش نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، لیلا قریب مدیرکل روستایی استانداری، محسن آخوندی بخشدار مرکزی و شهرداران و روسای شورهای شهری و روستایی شهرستان البرز در دارالقرآن شهر محمدیه برگزار شد.

خلج طایفه شهردار الوند به نمایندگی از سوی شهرداران شهرستان اظهارداشت: هفته ای که در پیش داریم با مناسبت های مختلفی است که تقدیر از خدمات معلمان و کارگران و منتخبان شهری و روستایی در اولویت قرار دارد و به نمایندگی از شهرداران شهرستان البرز از خدمات منتخبان مردم تشکر و قدردانی می کنیم.

وی بیان کرد: منتخبان این دوره بیش از سه سال در مسیر خدمت رسانی تلاش کرده اند و در یک سال باقیمانده هم امیدواریم بتوان خدمات بهتری برای توسعه شهری انجام داد.

خلج طایفه تصریح کرد: در شهرهای این شهرستان با حمایت فرماندار و امامان جمعه و نظارت و تلاش شوراها اقدامات خوبی شده و امیدواریم بتوانیم شهرستان البرز را در خدمت گذاری شاخص و مطرح کنیم.

وی بیان کرد: شورای اسلامی شهرها نماد خدمت و رشد و توسعه و الگوی اصالت در شهرها هستند و با کمک شهرداران در مسیر عمران و آبادئانی گام های موثری برداشته شده است.

نماینده شهرداران شهرستان البرز یادآورشد: شهرداری های این شهرستان با بودجه 1150 میلیارد تومانی با 300 هزار نفر جمعیت شهری توانسته اند حدود 200 پروژه بزرگ و کوچک شهری را با کمک 24 عضو خود عملیاتی کنند و در مسیر خدمت رسانی گام بردارند.

شهردار الوند اظهارداشت: برای تحقق فرمایشات رهبری و ایجاد مشارکت مردمی باید بتوانیم مسیر خدمت را با سرعت بیشتری هموار کنیم و در توسعه شهرها موثر باشیم.

خلج طایفه در ادامه با اشاره به هشت نیاز شهری اضافه کرد: یکی از نیاهای اساسی شهرداری ها تخصیص قیر رایگان و یارانه ای برای روکش آسفالت معابر خاکی است که امیدواریم تامین شود.

وی بیان کرد: تخصیص ماشین آلات عمرانی و حمل و نقل عمومی شهرداری ها به دلیل فرسودگی خودروهای موجود از دیگر نیازهاست که امیدواریم نسبت به تامین آن اقدام شود.

نماینده شهرداران شهرستان البرز یادآورشد: صدور مجوز استخدام نیروهای متخصص در شهرداری ها و اجرای بند دو ماده دو قانون جامع درامدهای پایدار یا ماده 103 قانون و تبصره سه ماده شش برای انجام وظایف دستگاههای خذدمات رسان و همکاری با شهرداری ها و عملیاتی کردن طرح تفضیلی و جامع شهرها، تخصیص اعتبارات بازآفرینی و صدور مجوز حفر چاه برای ابیاری فضای سبز و قطع استفاده از آب شرب برای آبیاری از نیازهای دیگر شهرداری هاست.

خلج طایفه گفت: امیدواریم رویکرد و نگاه عابر بانکی به شهردارها از سوی مدیران تغییر کند و شهرداری ها بتوانند در مسیر خدمت به مردم موفق باشند.

در ادامه از شوراهای شهری فعال تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه