English

شهردار اقبالیه خبرداد:

تعویض سطل های زباله مکانیزه فرسوده توسط شهرداری اقبالیه

شهردار اقبالیه گفت:حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری به منظور ارتقاء بهداشت عمومی و همچنین زیباسازی مبلمان شهری و جلوگیری از پخش زباله در سطح شهر اقدام به تعویض تعدادی سطل زباله مکانیزه نموده است.

تعویض سطل های زباله مکانیزه فرسوده توسط شهرداری اقبالیه
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، میکائیل سلمانی شهردار اقبالیه گفت:حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری به منظور ارتقاء بهداشت عمومی و همچنین زیباسازی مبلمان شهری و جلوگیری از پخش زباله در سطح شهر اقدام به تعویض تعدادی سطل زباله مکانیزه نموده است.

 سلمانی افزود:این امر موجب کاهش پراکندگی زباله های شهری در معابر عمومی می شود که با نصب این سطل ها زمینه تسریع در عملیات جمع آوری زباله شهری را فراهم خواهد کرد.

وی ادامه داد: نگهداری و محافظت از این سطل ها وظیفه شهروندان می باشد و نباید نقش شهروندان در زیبایی و پاکیزگی شهر نادیده گرفته شود چرا که  آنها می توانند در حفظ پاکیزگی شهر موثر واقع شوند.

سلمانی اظهار داشت:تمامی این مخازن به تناسب در خیابانها و معابر اصلی شهر نصب خواهد گردید ودر نظر داریم در آینده تعداد این مخازن را بر اساس نیاز افزایش دهیم و از شهروندان  تقاضا می شود زباله ها را راس ساعت معین در سطل های گالوانیزه قرار دهند تا شهرداری رادر راستای نظافت و پاکیزگی هرچه بیشتر شهر یاری رسانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر