English

شهردار محمدیه:

کیفیت،دقت و سرعت اولویت پروژه های شهری است

شهردار محمدیه گفت: اتمام پروژه های عمرانی در راستای کسب رضایت و آسایش شهروندان مهم ترین فاکتور مدیریت شهری به جهت افزایش سرانه ها بوده و شکوفایی شهر را به دنبال خواهد داشت.

کیفیت،دقت و سرعت اولویت پروژه های شهری است
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، محمد پیری ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه( س) و روز دختر گفت: تدوین سند چشم انداز و فراهم نمودن ساز و کارها و بسترهای مناسب توسعه ای از مؤلفه های ایجاد شهری زیبا و مدرن بوده و در همین راستا رفاه و آرامش شهروندان جزء ضروری ترین اهداف مجموعه مدیریت شهری به شمار می رود.

وی ضمن تأکید در تسریع و تکمیل پروژه‌های عمرانی گفت: تکمیل پروژه های عمرانی قطعاً رضایت شهروندان را در پی داشته و امید می رود با اقدامات مناسب و کارآمد، شاهد حداکثر ارتقا،رشد و شکوفایی شهر باشیم.

شهردار محمدیه با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به شهروندان اظهار داشت: کامل کردن پروژه های عمرانی در راستای جلب رضایت و آسایش شهروندان، یکی از اقدامات مهم مدیریت شهری است که در نهایت منجر به خشنودی، امنیت و آسایش شهروندان می شود که مهم ترین و اصلی ترین وظیفه مدیریت شهری به شمار می شود.

پیری تاکید کرد: پروژه‌های عمرانی باید در اسرع وقت و به صورت جهادی تکمیل شود و این یک حقیقت است که رضایت شهروندان در گرو تکمیل پروژه های عمرانی خواهد بود و تلاش مدیریت شهری بر این اساس است که شهروندان به حداکثر خواسته ها و مطالبات خود رسیده و روز به روز، شاهد ارتقاء و رشد شهرمان باشیم.

گفتنی است در این بازدید شهردار و مدیران شهرداری از پروژه های عمرانی در حال احداث تجاری های پارکینگ مهرگان، پارک ساحلی مهرگان،کمربندی منطقه ۷ محمدیه و پارک بهشت مهرگان بازدید به عمل آوردند.

در پایان مقرر گردید با برنامه ریزی صورت گرفته همه روزه بازدید از پروژه ها با حضور مدیران و کارشناسان مربوطه در دستور کار قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر