English

از سوی دبیر "شورای برگزاری رویداد صدرا" صورت گرفت؛

دعوت جهت برگزاری باشکوه اولین نمایشگاه رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

سرپرست معاونت آموزشی و مهارتی و دبیر شورای برگزاری رویداد صدرا از استادان، کارکنان و دانشجویان برای حضور پرشور و باشکوه در برگزاری اولین نمایشگاه رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین دعوت به عمل آورد.

دعوت جهت برگزاری باشکوه اولین نمایشگاه رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، وحید بیگدلی راد سرپرست معاونت آموزشی و مهارتی و دبیر شورای برگزاری رویداد صدرا از استادان، کارکنان و دانشجویان برای حضور پرشور و باشکوه در برگزاری اولین نمایشگاه رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین دعوت به عمل آورد.

بیگدلی راد سرپرست معاونت آموزشی و مهارتی این دانشگاه و دبیر شورای برگزاری رویداد صدرا گفت: اولین نمایشگاه رویداد صدرا (صنعت-دانشگاه-راه اشتغال) با هدف ایجاد ارتباط مستقیم بین جامعه دانشگاهی اعم از دانشجویان و اعضای هیأت علمی با جامعه و صنعت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار می شود.

وی افزود: نمایشگاه رویداد صدرا از فردا دوشنبه 24 اردیبهشت به مدت 3 روز در سالن ورزشی امینی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار می شود.

بیگدلی یادآور شد: رویداد صدرا به دنبال گسترش و اجرای بهینه طرح پویش در جذب کارآموز، معرفی دانش‌آموختگان دانشگاه به صنایع و شرکت‌های تجاری، ایجاد فرصت اشتغال و مهارت‌آموزی دانشجویان در بنگاه‌های اقتصادی و استفاده از خبرگان صنعت و خدمات به عنوان مدرسان مهارتی در دانشگاه می‌باشد.

وی در پایان گفت: در این رویداد بالغ بر 100 شرکت شامل صنایع و شرکت‌های تولیدی عظیم کشور، شرکت‌های دانش بنیان و سراهای نواوری استان حضور خواهند یافت که این اتفاق بستر مناسبی برای ایجاد اشتغال و مهارت‌آموزی دانشجویان خواهد بود. از این رو از کلیه استادان، کارکنان و دانشجویان برای حضور پرشور و باشکوه در این رویداد و برقراری تعامل سازنده با شرکت‌ها دعوت به عمل می آید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر