English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

اجرای طرح های نوین کشاورزی در توسعه کیفی محصولات نقش مهمی دارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: اجرای طرح های مهم و نوین بخش کشاورزی در توسعه کیفی محصولات کشاورزی نقش مهمی داشته باشد.

اجرای طرح های نوین کشاورزی در توسعه کیفی محصولات نقش مهمی دارد
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، محمد حسین عطایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس جهاد سازندگی به فرمان امام راحل و بزرگداشت هفته جهاد کشاورزی و یادبود شهدای خدمت و همچنین تجلیل از پیشکسوتان جهاد کشاورزی که با حضور سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، فولیان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان، حجت الاسلام مصائبی مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه، معاونین و مدیران کل ، پیشسکوتان و همکاران سازمان جهاد کشاورزی در سالن اجتماعات این سازمان برگزارشد افزود: امروزه در بخش کشاورزی در توسعه افقی به اشباع رسیده ایم و از همه ظرفیت ها و پتانسیل استفاده شده ، بنابراین بایستی تمام تلاش به سمت توسعه کیفی و عمودی پیش رود.

وی اظهار داشت: اجرای طرح های مهمی همجون الگوی کشت، سیستم های نوین آبیاری و اجرای طرح های کشاورزی هوشمند و دانش بنیان مظهر حرکت به این سمت است.

عطایی یادآور شد: در ابتدای انقلاب ۲۵ تن محصولات کشاورزی در کشور تولید می شد که در حال حاضر این میزان به ۱۳۵ میلیون تن رسیده است.

وی با بیان اینکه کشاورزی فرا دستگاهی است و امنیت غذایی رکن اساسی در کشور دارد بر لزوم اهمیت اجرای طرح های مهم بخش کشاورزی برای دستبابی به توسعه پایدار و خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر