English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین:

ویژه برنامه های دهه امامت و ولایت در بقاع متبرکه قزوین در حال اجراست

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از برگزاری ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه امامت و ولایت در بقاع متبرکه استان خبر داد.

ویژه برنامه های دهه امامت و ولایت در بقاع متبرکه قزوین در حال اجراست
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، حجت‌الاسلام سید مصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین  با اعلام این خبر گفت: افزود :طرحی با عنوان «ولایت علوی اکمال دین نبوی» در بقاع متبرکه استان در دستور کار قرار گرفته که بر اساس این طرح، بناست برنامه‌های مختلفی در دهه امامت و ولایت در این اماکن مقدس اجرا شود.

وی با اشاره به ضرورت بصیرت افزایی در جهت جهاد تبیین در سطح جامعه گفت: هدفگذاری و بصیرت افزایی برای جوانان درایام دهه امامت و ولایت یکی از مهمترین اقدامات خواهد بود.

حجت الاسلام مجیدی ، هدف از برگزاری این مراسمات را آشنایی اقشار جامعه با مسائل دینی و محبت ولایت دانست و ادامه داد: حضور مردم و ایجاد بینش و آگاهی در برنامه‌های دهه ولایت تجدید پیمانی مجدد با راه و روش ائمه در پیمودن زندگی مومنانه خواهد بود.

وی یاد آور شد: ۱۰ ویژه برنامه برای روز عرفه، عید قربان و دهه امامت و ولایت تدارک دیده شده است و ۶۰ مراسم به ترتیب در ۳۵ بقعه شهرستان قزوین، ۱۰ بقعه شهرستان بویین زهرا، ۱۰ بقعه شهرستان تاکستان و ۵ بقعه شهرستان البرز برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از برگزاری مسابقات برای کودکان، کاروان‌های شادی و گروه سرود در روز عید غدیر خبر داد و افزود: مراکز افق برای کمک به نیازمندان در این ایام فعال خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر