English

فرماندار آبیک:

در فرآیند انتخابات کشور امکان جابجایی حتی یک رای وجود ندارد

فرماندار آبیک گفت: ما نگران مشارکت نیستیم،چون مردم آگاه هستند لازم به ذکر است در فرآیند انتخابات کشور امکان جابجایی حتی یک رای وجود ندارد.

در فرآیند انتخابات کشور امکان  جابجایی حتی یک رای وجود ندارد
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور حجت اله مددخانی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات و به همت فرماندهی نیروی انتظامی نشست مشترک با حضور افراد ذی نفوذ و مرجع و با موضوع" مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح " در محل سالن شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری باران شهرستان آبیک برگزار شد.

فرماندارآبیک و رئیس ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با بیان این موضوع که ما نگران مشارکت نیستیم،چون مردم آگاه هستند، تصریح کرد: دشمن ماهها تلاش و هزینه کرد تا مردم پای صندوق های رای اسفند ماه سال گذشته حاضر نشوند ولی مردم فهیم بار دیگر پای صندوق های رای حاضر شدند و شاهد مشارکت بیش از ۴۰ درصد مردم بودیم.

وی افزود: امروز هم انتظار میرود مردم  شاخص های را که مقام معظم رهبری در ۱۴ خرداد عنوان نمودند الگو قرار داده و انتخاب اصلح داشته باشند و با حضور پرشور و حداکثری بار دیگر شاهد سربلندی ایران اسلامی باشیم.

گفتنی است استفاده از ظرفیت افراد ذی نفوذ و مرجع در راستای جلب مشارکت حداکثری و کمک به انتخاب اصلح، امنیت انتخابات و حراست و حفاظت از آرا مردم و برگزاری انتخابات سالم از محوری ترین مباحث مطرح شده در این نشست بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر