English

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

ملت ایران همچون گذشته پای آرمان های انقلاب و ولی فقیه ایستاده است

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: ملت ایران همچون گذشته پای آرمان های انقلاب و ولی فقیه ایستاده است،این ملت هرچه باشکوه‌تر و با قدرت تر پای صندوق رای بیایند دشمن را ناامیدتر می کنند.

ملت ایران همچون گذشته پای آرمان های انقلاب و ولی فقیه ایستاده است
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) در سالن امام علی(ع) شهرستان تاکستان با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، فرماندار تاکستان، رئیس دادگستری و دادستان تاکستان، نماینده ولی فقیه در استان و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، فرمانده نیروی انتظامی تاکستان، رئیس پلیس راهور و روسای ادارات و دستگاه های اجرایی استان و شهرستان در سالن امام علی اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان تاکستان برگزار شد. 

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم بیان کرد: سال های گذشته دشمنان ایران اسلامی با برنامه ریزی دقیق و سرمایه گذاری سنگین، یک جنگ ترکیبی تمام عیار را علیه کشور ما راه انداختند. 

وی در ادامه افزود: در ۴۵ سال گذشته انقلاب اسلامی ایران، جز آمریکا دشمنان دیگری نیز داشت که از دست نشانده های آمریکا بودند و تسهیل کننده‌های دشمنی آمریکا بر علیه ما بوده اند. آمریکایی‌ها برای دشمنی، منطقی دارند که آن را پیاده می‌کنند اما در زمان‌های مختلف، شکل بروز دشمنی آنها متفاوت است.

وی در ادامه گفت: اول آمریکایی ها می‌خواهند ارزش‌های آمریکایی را در دنیا حاکم کنند که این ارزش‌ها تعریف شده است، دوم اینکه می‌خواهند ارزش‌ها را با قدرت نظامی خود در دنیا تثبیت کنند که حضورشان در جنگ جهانی اول و جنگ جهانی دوم و ائتلاف سازی‌ها برای تحقق این امر بوده است.

سردار رفیعی آتانی یادآور شد: اگر به ۲۰ سال گذشته بازگردیم جنگ های آمریکایی ها با چاشنی قدرت رسانه و فضای مجازی فعلی نبوده است چون هر جا اراده می‌کردند، ائتلاف می‌ساختند و می‌جنگیدند. مانند جنگ اول و دوم عراق و جنگ افغانستان که حمله به برج های دوقلو را بهانه جنگ و مقابله با تروریسم و دفاع از حقوق بشر قرار دادند و چون مطمئن بودند با قدرت نظامی به پیروزی می‌رسند با همان قدرت به میدان می‌آمدند.

وی تصریح کرد: اما جمهوری اسلامی هیمنه قدرت نظامی آنها را شکست. آمریکایی که با هیمنه پوشالی، دل بسیاری را خالی می کرد، در یک نقطه قدرتش شکست. آنها برای جبران شکست‌ها در اتاق جنگشان نشستند و یک قدرت دیگری را بر قدرت نظامی افزودند تا موفق شوند.

فرمانده ارشد نظامی استان تاکید کرد: بر همین اساس، قدرت رسانه و فضای مجازی شکل دادند که البته فرایندی داشت و از سال‌ها قبل رهبر معظم انقلاب زوایای مختلف این موضوع را هشدار می‌دادند. ورود آمریکایی‌ها به حوزه رسانه و فضای مجازی با این هدف صورت گرفت که ذهن‌ها و باورها را تغییر دهند و با کمترین هزینه، بیشترین فایده را از جنگ ها به سود خود رقم زدند.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی اگر در ماجراهای اول انقلاب با جنگ های خیابانی موفق می شدند، اگر با اتفافات خوزستان، پاوه، بانه، گرگان و آمل به نتیجه می رسیدند جنگ را شروع نمی کردند. اما جنگ را شروع کردند و اگر با جنگ به نتیجه می رسیدند مطمئن باشید در همان دوره کار انقلاب را تمام می کردند. اما آمدند و نتوانستند و هر اتفاق قبلی، چاشنی اقدام بعدی آنها شد تا به این نتیجه رسیدند که جنگ ترکیبی و رسانه ای را با تمام مولفه ها علیه ما طرح ریزی کنند.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: آنها روی اغفال شدگان کف خیابان، هنرمندان، ورزشکاران، افراد دارای انگیزه های تجزیه طلبانه در حاشیه مرز، منافقین آلبانی نشین و ائتلاف دنیای غرب حساب باز کردند و آنها را در جنگ ترکیبی به میدان آوردند و فکر کردند می توانند کار نظام را تمام کنند. چون به طراحی و نقشه کامل خود مطمئن بودند اما موفق نشدند.

این مقام ارشد نظامی تاکید کرد :بر همین اساس، قدرت رسانه و فضای مجازی شکل دادند که البته فرایندی داشت و از سال‌ها قبل رهبر معظم انقلاب زوایای مختلف این موضوع را هشدار می‌دادند. ورود آمریکایی‌ها به حوزه رسانه و فضای مجازی بااین هدف صورت گرفت که ذهن‌ها و باورها را تغییر دهند و با کمترین هزینه، بیشترین فایده را از جنگ ها به سود خود رقم زدند.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی اگر در ماجراهای اول انقلاب با جنگ های خیابانی موفق می شدند اما درهمان قدم اول ماندند

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: اگر با اتفافات خوزستان، پاوه، بانه، گرگان و آمل به نتیجه می رسیدند جنگ را شروع نمی کردند. اما جنگ را شروع کردند و اگر با جنگ به نتیجه می رسیدند مطمئن باشید در همان دوره کار انقلاب را تمام می کردند. اما آمدند و نتوانستند و هر اتفاق قبلی، چاشنی اقدام بعدی آنها شد تا به این نتیجه رسیدند که جنگ ترکیبی و رسانه ای را با تمام مولفه ها علیه ما طرح ریزی کنند.

وی ادامه داد: آنها روی جوان منحرف کف خیابان، هنرمندان، ورزشکاران، افراد دارای انگیزه های تجزیه طلبانه در حاشیه مرز، منافقین آلبانی نشین و ائتلاف دنیای غرب حساب باز کردند و آنها را در جنگ ترکیبی به میدان آوردند و فکر می کردند می توانند کار نظام را تمام کنند. چون به طراحی و نقشه کامل خود مطمئن بودند اما موفق نشدند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اینکه پیشتر با وجود جنگ سخت، مرزبندی بین جبهه حق و باطل مشخص بود، افزود: امروز در جنگ ترکیبی مرزی وجود ندارد و دشمن در این فضای مجازی و حقیقی و با شبهاتی که مطرح می شود با ذهن افراد سر و کار دارد.

وی تصریح کرد: امروز، سپاه متولی برقراری امنیت است همچنان که در حوزه های فکری و هر چه بعد از جنگ ماموریت داشت، همین بود، سپاه توانسته است ماموریت های خود را به فضل خدا به بهترین شکل ممکن انجام دهد. سپاه هرچه بیشتر تلاش کند، تازه نفس تر می شود.

سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: امروز ملت ایران به قدرتی غیرقابل پیش بینی برای دشمنان تبدیل شده است، چون آن‌ها هرگز تصور چنین قدرتی از ما نداشتند. این که امروز قدرت نظام و انقلاب برجسته شده است، بر خلاف پیش بینی های آمریکا عمل شد و آن‌ها هرگز تصور نمی‌کردند اقدامی از سوی ایران علیه رژیم صهیونیستی صورت پذیرد.

وی با اشاره به قدرت عملیات وعده صادق اضافه کرد: وعده صادق سپاه باعث شد تا صحبت امام(ره) مبنی بر اهتزاز پرچم لا اله الا الله بر قله های جهان محقق شود، در این ماجرا سه قدرت بزرگ جمهوری اسلامی برجسته شد، نخست آنکه عملیات وعده صادق وعده الهی بود، چون ما به خدا ایمان داریم، سپس اینکه تصمیم عملیات جز اراده رهبر معظم انقلاب نبود و تمام این موفقیت‌ها به دلیل تدابیر ایشان است.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: موشک‌ها و پهپادهای جمهوری اسلامی از بالای سر حرم حسین بن علی(ع)، حرم زینب کبری(س) و بالای سر مسجد قدس به هدف خورد و این همان خط مقدس نظام جمهوری اسلامی است. سومین نکته اینکه تحقق این عملیات به دلیل خون پاک شهدای انقلاب اسلامی بود.

فرمانده ارشد نظامی استان بیان کرد: ملت ایران همچون گذشته پای آرمان های انقلاب و ولی فقیه ایستاده است،این ملت هرچه باشکوه‌تر و با قدرت تر پای صندوق رای بیایند دشمن را ناامیدتر می کنند 

وی گفت: آرایش جدید انتخاباتی شکل گرفته و جریان ضد انقلاب و دشمنان با چشم ها و گوشه‌ای کمین کرده اند تا حضور مردم را در انتخابات رصد کنند که چه اجتماعی در ایران شکل می گیرد و به دنبال ایجاد فتنه دوگانه سازی در جامعه هستند که هوشیاری جامعه در برخورد با این فتنه ها حضور پررنگ در انتخابات است.

سردار رفیعی آتانی اظهار کرد: «مشارکت» اصل مهم انتخابات است لذا باید برای ایجاد فضای مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنیم. ملت ایران با مشارکت حداکثری دشمن را از نگاهش پشیمان خواهد کرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: باید تلاش کنیم تا علاوه بر حفظ حس و حالی که از شهادت رئیس جمهور شهید در جامعه جاری است، مردم را برای حضور در پای صندوق های رأی آماده کنیم و پیام حضور و مشارکت حداکثری مقام معظم رهبری را به جامعه منتقل نماییم چرا که تکریم و تجلیل ملت برای تحقق آرزوهای ملت است. 

  در پایان این مراسم حکم سرهنگ زین العابدین اصل بیگی بعنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه امام علی(ع) قرائت شد و از زحمات سرهنگ حسینی فرمانده سابق سپاه ناحیه امام علی(ع) تکریم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه