English

قیمت کالاهای اساسی شب عید در مازندران اعلام شد

مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‌های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران قیمت برخی از کالاهای اساسی شب عید در استان را اعلام کرد.

قیمت کالاهای اساسی شب عید در مازندران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، حسین نگهدار ، اظهار کرد: در حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، پایش، عرضه، تأمین و توزیع کالاهای اساسی برای ایجاد ثبات در بازار و جلوگیری از نوسانات قیمتی متناسب با ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و نیاز استان است و تنظیم بازار باید در جهت برقراری تعادل در بازار محصولات کشاورزی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان کالا باشد.

وی با بیان اینکه شکر، گوشت سفید و قرمز، سیب و پرتقال برای شب عید ذخیره‌سازی شد، افزود: هماهنگی‌های لازم برای تأمین شکر سفید استان از طریق شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو با کارخانه قند شیروان و تأمین گوشت سفید و قرمز توسط شرکت پشتیبانی امور دام با همکاری مباشرین توزیع در شهرستان‌ها و ذخیره‌سازی سیب و پرتقال برای توزیع در ایام پایانی سال در سطح استان از طریق سازمان تعاونی روستایی انجام شد.

مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‌های سازمان جهاد کشاورزی مازندران ادامه داد: عرضه مستقیم گوشت مرغ هر کیلوگرم ۵ هزار و ۵۰۰ تومان و فروش هر کیلوگرم ۵ هزار و ۷۵۰ تومان، گوشت قرمز هر کیلوگرم ۲۲ هزار تومان و فروش ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان، شکر سفید ۲ هزار و ۵۲۰ تومان و فروش ۲ هزار و ۸۵۰ تومان است.

نگهدار گفت: قیمت فروش سیب و پرتقال از نیمه دوم اسفندماه همزمان با زمان توزیع اعلام می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه