English

فعال شدن دوباره سامانه بهین یاب برای واحدهای صنعتی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: به زودی سامانه بهین یاب برای ثبت تقاضای واحدهای متقاضی فعال می‌شود.

فعال شدن دوباره سامانه بهین یاب برای واحدهای صنعتی

به گزارش خبرگزاری موج، محمد محمدپور عمران اظهار کرد: در راستای اجرای رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال سال گذشته درخواست های متعدد برای دریافت تسهیلات از سوی واحدهای صنعتی و معدنی استان در این سامانه ثبت شد که بر این اساس تعداد 350 طرح و واحد صنعتی مازندران حدود 2 میلیون و 760 هزار میلیون ریال تسهیلات  دریافت کردند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام تولید و اشتغال تصریح کرد: برای تصمیم گیری هایی که در سال جدید در سطح کشور شده مقرر شد در آینده ای نزدیک این سامانه نسبت به ثبت درخواست واحدهای متقاضی اقدام کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه این تسهیلات در سال گذشته واحدهای صنعتی و تولیدی نیمه فعال استان را فعال کرده است، خاطرنشان کرد: این رویکرد دولت بسیار ارزشمند است چرا که شاهد بودیم بخش قابل توجهی از مشکلات واحدهای متقاضی تسهیلات رفع شده است.

محمدپور با تاکید بر اینکه یکی از اهداف مهم طرح رونق تولید حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال بوده است، گفت: به همین دلیل دولت تصمیم گرفت برای رونق هرچه بیشتر تولید، نسبت به پرداخت این تسهیلات به واحدهای تولیدی متقاضی اقدام کند بنابراین به زودی سامانه بهین یاب برای ثبت تقاضای واحدهای متقاضی فعال می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه