English

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران خبر داد:

استقرار ۳۵۸ پایگاه جمع آوری نذورات قربانی در مازندران

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه طرح قربانگاه ابراهیمی در استان اجرا می شود، گفت: در روز عید قربان تمامی مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد استان بصورت حضوری و غیر حضوری آماده دریافت نذورات قربانی مردم نیکوکار هستند.

استقرار 358 پایگاه جمع آوری نذورات قربانی در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، احمد سعادت در این باره اظهارداشت: طرح قربانگاه ابراهیمی در تمامی شهرستان های استان با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی بهداشتی برگزار می شود.

وی ادامه داد: در قربانگاه های ابراهیمی ذبح به صورت رایگان و با حضور دامپزشک انجام می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران تصریح کرد: رایزنی های لازم با ادارت و نهادی مختلف استان به منظور جمع آوری نذورات قربانی صورت گرفته و آمادگی لازم برای دریافت کمک های مردم نوعدوست استان در این بخش وجود دارد.

وی از استقرار 358 پایگاه جمع آوری نذورات قربانی شامل مراکز نیکوکاری، دفاتر کمیته امداد و پایگاههای سطح شهر به همراه قربانگاه های ابراهیمی خبر داد و گفت: نیکوکاران مازندرانی می توانند نذورات خود را برای اهدا به نیازمندان، به این پایگاه های مستقر تحویل دهند.

سعادت با قدردانی از همراهی مردم نیکوکار استان با کمیته امداد و با بیان اینکه نذورات قربانی در اسرع وقت به دست نیازمندان می رسد، بیان داشت: مردم نیکوکار استان می توانند نذورات نقدی قربانی را از طریق تلفن همراه با شماره گیری #1*011*8877* واریز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه