English

مدیرکل کمیته امداد مازندران خبر داد:

پرداخت ودیعه مسکن هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد مازندران

مدیرکل کمیته امداد مازندران از تلاش برای تأمین ودیعه مسکن بیش از هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد مازندران خبر داد و گفت: همچنین ساخت هزار و 300 واحد مسکن مددجویی در دست اقدام است.

پرداخت ودیعه مسکن هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام بشیر عالیشاه در نشست با سرپرست سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران اظهار داشت: در سطح استان 79 هزار و 900 خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

وی ادامه داد: در مازندران پنج هزار و 400 خانواده تحت حمایت کمیته امداد مستأجر هستند که امیدواریم با همکاری و تعامل مسئولان استانی به یکدلی و اتحاد رسیده و برای خانه دارشدن مددجویان اقدام کنیم.

مدیرکل کمیته امداد مازندران در این دیدار پیگیری مشکلات محرومان و مشکل پرداخت جریمه ماده صد، در ساختمان هشت واحدی رامسر را مطرح کرد و گفت: در تلاش هستیم تا این هشت واحد مسکن مددجویی از تخفیف ویژه در بحث ماده 100 بهره مند شوند.

وی همچنین به مشکلات ساختمان اداری کمیته امداد در کلاردشت اشاره کرد و بیان داشت: با همکاری استانداری و نیز فرمانداری کلاردشت، یک مکان مستقل اداری با هدف تکریم ارباب رجوع و جامعه هدف این نهاد برای کمیته امداد کلاردشت ایجاد شود.

حجت الاسلام عالیشاه با اشاره به ساختمان 14 واحدی شهرک نگین شهرستان نکا، عنوان داشت: مسکن و شهرسازی استان طی مزایده‌ای اقدام به فروش این ساختمان‌ها کرده است و کمیته امداد نیز طی ارسال نامه‌ای به استاندار اعلام آمادگی خود جهت خریداری این واحدها را مطرح کرد.

وی گفت: انتظار می رود با دستور استاندار مازندران و حذف تشریفات اداری این ساختمان ها در اختیار کمیته امداد استان قرار داده شود.

مدیرکل کمیته امداد مازندران به ساخت مسکن مددجویان اشاره کرد و گفت: ساخت هزار و 300 واحد مسکن برای مددجویان تحت حمایت در استان، در دست اقدام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه