English

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران:

دستور استاندار در جهت ارتقاء ضریب امنیت عمومی با جدیت پیگیری می شود

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندرانن گفت: امنیت زیربنای توسعه است و وجود آن برای تداوم حیات اجتماعی یک جامعه ضرورت دارد.

دستور استاندار در جهت ارتقاء ضریب امنیت عمومی با جدیت پیگیری می شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی شیرازی در حاشیه جلسه مدیریت بحران استان با اشاره به مأموریت استاندار مازندران به حوزه معاونت مذکور، اظهار داشت: امنیت زیربنای توسعه و وجود آن به مانند اکسیژن برای تداوم حیات اجتماعی یک جامعه ضرورت دارد از این رو اساس تشکیل حکومت ها و مهمترین انتظار مردم از حاکمان را می توان در ایجاد امنیت دانست و در سطح استانها و شهرستانها شورای تأمین عهده‌دار این وظیفه مهم است که با عضویت جامعه امنیتی، نظامی، انتظامی و قضایی تشکیل شده  و در رأس همه آنها استاندار به عنوان ریاست شورای تأمین قرار دارد.

وی ادامه داد: بعد از حضور سیدمحمود حسینی پور به عنوان استاندار مازندران ایشان سه مأموریت مهم را در جهت مقابله با سرقت، شرارت و مواد مخدر به حوزه معاونت سیاسی واگذار کرد که با پیگیری آن در جلسات شورای تأمین دستگاههای متولی با وفاق و همدلی وارد عمل شدند و گزارش آن را در اقدامات خوب نیروی انتظامی در اجرای طرح ظفر و سپاه کربلای استان در متلاشی کردن باند سلاح و مهمات شاهد بودیم که البته بسیاری از آنها با پشتیبانی اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) صورت پذیرفته است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: خوشبختانه فرماندهان سپاه و انتظامی استان، رزمایش های مختلفی در حوزه‌های امنیتی و مدیریت بحران طبیعی و امداد و نجات انجام دادند که آمادگی و توان بالای عملیاتی و ایجاد هماهنگی بین نیروهای مذکور در جهت خدمتگزاری مطلوب به مردم و نظام را نشان داد.

وی تصریح کرد: اجرای طرح ظفر نیز که در روز گذشته در سطح 8 شهرستان استان توسط نیروی خدوم و مقتدر انتظامی استان اجرایی شد گام دوم در جهت اجرای دستور استاندار مازندران بود و در این طرح تعداد 723 نفر از مجرمین اعم از سارقین، قاچاقچیان، اراذل و اوباش، کلاهبرداران در فضای مجازی، زندانیان فراری و... دستگیر شدند و 51 قبضه سلاح شکاری و جنگی و 27 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی و قریب به 5 میلیارد تومان اموال سرقتی و قاچاق کشف و ضبط شد.

شیرازی با تقدیر و تشکر از جامعه امنیتی و قضایی استان اظهار داشت: به مردم فهیم مازندران اطمینان می دهم که قاطعانه این حرکت ادامه داشته و با اخلالگران و سالبان حریم امنیت اجتماعی و روانی جامعه برخورد خواهیم کرد.

وی با اشاره به نقش مردم در جهت افزایش شاخصه های امنیت در سطح استان افزود: مردم عزیز ما باید برهم‌ زنندگان نظم و امنیت عمومی و قاچاقچیان را به مراجع امنیتی معرفی کنند چون هرگونه ترحم به این افراد امنیت اجتماعی را تهدید کرده و چه بسا جان و مال شهروندان را به مخاطره می اندازد که جبران آنها بسیار سخت خواهد بود.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ضمن تشکر از اصحاب رسانه نقش آنان را در جهت فرهنگ سازی و کمک به جامعه امنیتی استان برای ایجاد امنیت پایدار بی بدیل عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه