English

فرمانده انتظامی بابل خبر داد:

دستگیری مخلان نظم و امنیت در یکی از بیمارستان های بابل

فرمانده انتظامی بابل از دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی در یکی از بیمارستان های این شهرستان خبر داد .

دستگیری مخلان نظم و امنیت در یکی از بیمارستان های بابل

به گزارش خبرگزاری موج ماندران، سرهنگ محمدزمان شالیکار اظهار داشت: در پی اعلام مسئولان یکی از بیمارستان های این شهرستان مبنی بر ایجاد مزاحمت برای مراجعان و کادر درمانی توسط 2 فرد شرور، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی های قضائی، بلافاصله مأموران با حضور در محل متهمان را به همراه 4 نفر دیگر از دوستانشان که با عربده کشی، فحاشی و درگیری با مسئولان این بیمارستان موجب سلب آسایش و آرامش بیماران نیز شده بودند، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل تصریح کرد: با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند به مخلان نظم و امنیت عمومی که بخواهند با قدرت نمایی و حرکات غیر متعارف آرامش عمومی شهروندان را خدشه دار کنند، هشدار داد: پلیس هرگز اجازه نخواهد افراد شرور و اوباش با قدرت پوشالی و کذایی خود، امنیت و آرامش شهروندان را مختل کنند.

وی با بیان این که قطعاً کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازند با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند شد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد امنیتی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه