English

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران خبر داد؛

ارائه خدمات درمانی به بیش از ۸۳ هزار نفر از مددجویان مازندرانی در سال ۱۴۰۱

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: برای ارائه خدمات درمانی به مددجویان تحت حمایت در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

ارائه خدمات درمانی به بیش از ۸۳ هزار نفر از مددجویان مازندرانی در سال ۱۴۰۱

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سیدموسی عمادی ترکامی اظهار داشت: ۸۳ هزار و ۱۵۸ نفر مددجو در استان تحت حمایت قرار دارند که در صورت بیماری از خدمات درمانی این نهاد بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: خدمات درمانی شامل پرداخت فرانشیز مددجویان، تأمین تجهیزات بیماران صعب العلاج، خاص و زمین‌گیر است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران تصریح کرد: ۳۱۵۱ بیمار خاص و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد مازندران قرار دارند و به آنان خدمات دارویی، پاراکلینیک، بیمارستانی، توانبخشی و بهداشتی در طول سال ارائه می شود.

وی به پرداخت بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۹۸۹ نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال اشاره کرد و گفت: برای ۲۰۴۱ مددجوی بیمه شده روستایی و عشایری حق بیمه پرداخت شده است.

عمادی ترکامی افزود: در سال گذشته بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۶۱۳  میلیون تومان برای بیمه تأمین اجتماعی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال و مبلغ یک میلیارد و ۴۰۸ میلیون تومان برای بیمه روستایی و عشایری مددجویان پرداخت شد.

وی ابراز داشت: در سال ۱۴۰۱، صد و پنجاه و سه مددجو از طریق بیمه تأمین اجتماعی بازنشسته شده و از چرخه حمایتی امداد خارج شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران تصریح کرد: ۴ میلیارد و ۴۸۴ میلیون تومان برای پیشگیری از سوء تغذیه کودکان زیر پنج سال و مادران باردار و شیرده هزینه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه