English

رئیس پلیس راه مازندران:

جاده چالوس و هراز یکطرفه می شود

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محور‌های کندوان و هراز فردا در صورت ترافیک سنگین یکطرفه می‌شوند.

جاده چالوس و هراز یکطرفه می شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ یداله جهانتاب اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی تا روز شنبه ۱۰ تیر ماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتورسیکلت تا ساعت ۶ صبح روز شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و و بالعکس ممنوع می‌باشد.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کندوان از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌های جمعه و شنبه ۹ و ۱۰ تیر از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: اعمال محدودیت در صورت بازگشایی محور چالوس قابل اجرا بوده و در غیر این صورت تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.

وی، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۹ تیر از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت مقطعی یکطرفه خواهد بود.

جهانتاب افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع می‌باشد.

وی بیان داشت: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع می‌باشد.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه